Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

သရုပ္ေဖာ္ ပန္းခ်ီထိန္လင္း

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

အရာမ်ားႏွင့္ စိတ္ကူးထည္သက္သက္ ရွိေနေသာ အဖိုး အနဂၣတန္သည့္ ေဆးပင္ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္

သြားပို႕မယ္ မႏွစ္က ဒီလိုအခ်ိန္မ်ိဳး ဗ်ိဳင္းမ်ား အုပ္လိုက္ျဖတ္ပ်ံသြားခ်ိန္ ေဖာင္းအိေနသည့္ ရြက္မ်ားျဖင့္

တေရြ႕ေရြ႕ ပ်ဥ္စပ္သေဘၤာၾကီး ေနလံုးဟာ ေရျပင္ေအာက္ကို ငုပ္လုဆဲဆဲ ေျခရာကုိ ေရးေရးမွ်ပင္ မေတြ႕

ရ နယ္ေျမရဲ႕ေျမပံု သေျပညိဳ ျပည္သူေတြကို အဆိပ္မေကၽြးေရး သံုးရက္လ ခံုးမ်က္စပင္လွ်င္ ကာရန္မဲ့

ေရးေတာ့မယ့္လူ တိုင္မင္ကိုက္ ေတးသြားထပ္ေက်ာ့မ်ား ေမာလိုက္တာ ေၾကာက္စရာ ဇာတ္လမ္းတပုဒ္

ျဖစ္ေပၚလာရပံုအစ ေရႊသြားမ်ား ေရႊထီးေဆာင္းကာလမ်ား ေရႊပင္ေငြပင္ တက်ဳိက္က်ိဳက္ ဟုတ္ေသာ္ရွိ

မဟုတ္ေသာ္ရွိ အံမယ္ေလး ေျပာမဆံုးေပါင္ ေတာသံုးေထာင္ေပါ့ ခုထိ အတြင္းသားကို ခိုက္ထိျခင္း မရွိ

ေသး ငယ္ေသာ အရာဟု အမွတ္မဲ့ျဖင့္ လ်စ္လ်ဴမျပဳရာ ေခ်ာက္ေခ်ာက္ ေခ်ာက္ေခ်ာက္ ဘယ္လိုျမည္သံ

စြဲမ်ိဳး ဘယ္လို ဥပမာ ဥပေမယ်မ်ိဳး ဘယ္လို စကားလံုးသံုးႏွဳန္းပံု သံုးႏွဳန္းနည္းမ်ိဳး ႏွဳန္းစံနည္းနာ နိမိတ္မ်ား

အတိတ္မ်ား ေခ်ာင္ပိတ္မွဳမ်ား ခပ္သြက္သြက္ ဆက္ေရး (ဆက္ရိုက္တယ္လို႕ေျပာမလား) လက္ဖဝါးေပၚက

အေရးေၾကာင္းမ်ား အေရးပါသလား အဖတ္ပါသလား အဖတ္ခ်ည္းပဲလား အရည္ေကာမပါဘူးလား ရွဳပ္

ေထြးေသာ ရွင္းလင္းပံု နည္းစံနစ္ ‘ပြဲရွစ္ခုစြန္း’ သံခ်ိဳ ဟိုဘက္စားပြဲမွာ လူေယာက္်ား ၂ လူမိန္းမ ၁ တစ္ရွဴး

ေပပါ ေျပာင္လက္ၾကည္လင္ေနသည့္ ဖန္ခြက္ပါး (ေျခေထာက္ႏွင့္) အရည္ၾကည္လဲ့လဲ့ တခဲနက္ မွန္ျပင္

ၾကီး ဟိုဘက္ ေရျပာလက္လက္ ေကာင္းကင္ေပၚထိုးတက္ေနတဲ့ တာဝါတိုင္ အထိုင္ခ်ထားတဲ့ စိတ္ကို

ပရုဖ္ျပင္ၾကသည္ ဒမ္မီခ်ၾကသည္ ျဖတ္သြားတဲ့ ထရပ္ကားေဘးနံရံမွာ ေၾကာ္/ညာ စာသား you are

how you drive တံခါးလက္ကိုင္ဖုကို လွည့္ခါနီးမွာ လက္ကိုအသာျပန္ရုတ္၍ ေနာက္ဆုတ္ ။        

 

 

ခင္ေအာင္ေအး

 

၂၄၊ ဇူလိုင္၊ ၂၀၁၀ စကၤာပူ ၁၀း၄၁ နာရီ