Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

ဦးကိုယု ဆိုရင္ ေရွ႕ေနေလာက မွာအလြန္ ရဲရင္႕ျပီး၊ ဥပေဒကိုခ်စ္ျမတ္နိုးတဲ႕ ေရွ႔ေနၾကီး၊ နုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေဟာင္း၊ အမ်ိဴးသားဒီမိုကရစီ အဖြဲ႕ခ်ဴပ္ကို စတင္ တည္ေထာင္သူေတြထဲက တစ္ဦးအျဖစ္ သိရွိၾကသလို ဘ၀သရုပ္ေဖၚ ၀တၳဳေတြ၊ ဥပေဒေလာက ေနာက္ခံ၀တၳဳေတြကို ေမာင္ကိုယု ကေလာင္အမည္နဲ႕ ေရးခဲ႕သလို ေမာင္သစ္ ဆိုတဲ့ ကေလာင္အမည္နဲ႔ အလြန္ေျပာင္ေျမာက္တဲ့ သေရာ္စာေတြ ေရးခဲ႕တဲ့ ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးအျဖစ္ ယေန႕ထိ မွတ္မိေနၾကပါတယ္။

သူ အက်ဥ္းေထာင္က လြတ္ေျမာက္လာျပီးေနာက္ ေမာ္ဒန္၊ ပို႕စ္ေမာ္ဒန္ အႏုပညာမဂၢဇင္းျဖစ္တဲ့ သရဖူမဂၢဇင္းမွာ သေရာ္စာမ်ားစြာ ေရးသား ေပးပို႕ခဲတဲ့အထဲက၊ စာေပစိစစ္ေရး ေပၚလစီေၾကာင့္ အဲဒီေခတ္က ေဖၚျပခြင္႔ မရခဲ့ေပမဲ့ သေရာ္စာေကာင္းတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ေနတာမို႔ ေကာင္းကင္ ပရိတ္သတ္အတြက္ တင္ဆက္လိုက္ပါတယ္။


စာတည္းအဖြဲ႔

 

 

Than htay maung's painting

 

ေမာ္ဒန္တို႔၏ မာယာ

အကုသိုလ္ စိတ္တို႔သည္ နည္းေပါင္း ေထာင္ခ်ီ၍ ပုထုဇဥ္လူသားတို႔၏ အာရံုအတြင္းသို႔ ဝင္ေရာက္တတ္ၾကပါသည္။

အခ်ိဳ႕ေသာ ပညာရွိ ေဝဖန္ေရး လူႀကီးမင္းတို႔သည္ စာေပတံခါးကို ပိတ္လိုက္လွ်င္ လူ႔ေဘာင္ႀကီး၌ အကုသိုလ္မ်ား ကင္းသြားလိမ့္မည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ေနၾက၏။

မိုက္မဲ့လွစြာတကား။

ပန္းျခံတံခါးကို ပိတ္ထားလိုက္ရံုမွ်ျဖင့္ က်ီးကန္းမ်ားကို မဝင္ေအာင္ တားႏိုင္လိမ့္မည္ဟု ယံုၾကည္သကဲ့သို႔ပင္။

 ♣    ♣    ♣    ♣    ♣

 


စာေပ ခရီးတစ္ေလွ်ာက္ ေရးစား ဖန္တီးခဲ့ၾကေသာ ဝတၳဳတို၊ ဝတၳဳရွည္မ်ား အားလံုးသည္ နိတိမ်ား မဟုတ္ၾကပါ။ နိပါတ္မ်ား မဟုတ္ၾကပါ။ ေလာကသာရ ဆံုးမစာမ်ား မဟုတ္ၾကပါ။ ေဒါင္းဖတ္စာတြင္ ထည့္သြင္းရန္ မသင့္ၾကပါ။

ဝန္ခံပါ။

ေလာက၌ ဤသို႔ေသာ လူ႔သဘာဝတို႔သည္ အမွန္တကယ္ ရွိသလား၊ သို႔မဟုတ္ ရွိသင့္သလား။

♣    ♣    ♣    ♣    ♣

ေလာကလူဘံု၌ ဤလူ႔သဘာဝတို႔ အမွန္တကယ္ရွိေၾကာင္းကိုသာ ေခတ္ေပၚဝတၳဳတို႔ကို ဖန္တီးသူတို႔က အေရးထားပါသည္။

ယံုပါ။

ရွိေနေသာ လူ႔သဘာဝကို ျခယ္မႈန္းေဖၚျပျခင္းကို ခြင့္လႊတ္ၾကပါ။

ရွိသင့္သည္မ်ားကိုေတာ့ ဆရာတို႔ ေဟာေျပာၾကပါ။

ဆရာ ေရႊလင္းယုန္သည္ “သူ႔” ဝတၳဳကို နီတိအျဖစ္ မဖန္တီးခဲ့ပါ။

ကိုျမင့္ေမာင္ေနာက္ တေကာက္ေကာက္ လိုက္ၾကေသာ ထိုမိန္းမမ်ား အေၾကာင္းကိုသာ ဆရာဘာေၾကာင့္ ဖန္တီးခဲ့ပါသလဲ။

♣    ♣    ♣    ♣    ♣

ဆရာအိုသည္ ပုဂံလမ္းတြင္ မိန္းမငယ္၏ အလွကို ျမင္ရသျဖင့္ လႈပ္ရွားေသာ စိတ္တို႔ ျဖစ္ေပၚခဲ့ေၾကာင္း ဆရာသိန္းေဖျမင့္က ဝတၳဳဖန္တီးခဲ့ပါသည္။

ေဒါင္းဖတ္စာတြင္ ထည့္သြင္းရန္ မရည္ရြယ္ခဲ့ပါ။

ေလာက၌ အာသေဝါ မကုန္ခန္းေသးသမွ် ဒြါရသံုးပါးတို႔သည္ ေဖါက္ျပန္ျခင္းသေဘာ ရွိေလသည္။

လူၾကီးမ်ား ေဒါသ အျမတ္ေခ်ာင္းေခ်ာင္း မထြက္ၾကပါႏွင့္။

ဆရာကိုရင္ေမာင္သည္ သူ၏ တပည့္မေဟာင္း(လက္ရွိ တပည့္မဟုတ္ပါ။)၏ ဆင္မယဥ္သာ ေလွ်ာက္လွမ္း၍ အခန္းတြင္းသို႔ ဝင္သြားသည္ကို ၾကည့္ရင္း အသက္ရွည္ေဆးကို ေတြ႔သြားပါသည္။

တကယ့္လူ႔သဘာဝ၏ ခံစားခ်က္ျဖစ္ပါ၏။

ဤသို႔ မခံစားသင့္ေၾကာင္းကို ဝန္ခံပါ၏။

ထို႔ေၾကာင့္ ဆရာကိုရင္ေမာင္သည္ မေနာကံ ပစ္မွားမိခဲ့သျဖင့္ သံသရာ လြတ္ေၾကာင္း တရားႏွင့္ ေဝးကြာေကာင္း ေဝးကြာေပလိမ့္မည္။

ကိေလသာ တရားတို႔၏ ၾသဇာေအာက္က မလြတ္ကင္းႏိုင္သျဖင့္ ေဝဖန္ဆရာကို ခြင့္လႊတ္ပါ။

ရွိျခင္းကို ေရးျခင္းျဖစ္ပါ၏။

ရွိသင့္သည္ကို ေရးျခင္း မဟုတ္ပါ။

♣    ♣    ♣    ♣    ♣

လင္ရွိ မိန္းမ တစ္ေယာက္သည္ သူ၏ ခ်စ္သူေဟာင္းကို ျပန္လည္တမ္းတမိသျဖင့္ ပါးမရိုက္ပါႏွင့္။ (ျမစ္တို႔၏ မာယာ)

ေဖါက္ျပန္တတ္ေသာ သေဘာသဘာဝသည္ လူ႔ဘံုေလာက၌ အမွန္တကယ္ရွိပါ၏။

ရိုးသားစြာ ဝန္ခံပါ လူႀကီးမင္း။

ဥမၼာဒႏၱိပ်ိဳ႕ကို ဖန္တီးခဲ့ေသာ ဆရာ မဟာမင္းလွ မင္းေခါင္ ဦးရႊမ္းကို ဆရာတို႔ ေဝဖန္ဦးမည္ေလာ။

♣    ♣    ♣    ♣    ♣    

ပဒုမဇာတ္သည္ ဘုရားေဟာျဖစ္သည္။

♣    ♣    ♣    ♣    ♣

လူ႔သဘာဝကို လြတ္လပ္စြာ ဖန္တီးခြင့္ျပဳပါ။

♣    ♣    ♣    ♣    ♣ 

ပန္းမ်ားကို ရိုက္မခ်ိဳးၾကပါႏွင့္။

♣    ♣    ♣    ♣    ♣

ျဖစ္တည္မႈ ဆရာတို႔၊ သရုပ္မွန္ ဆရာတို႔ ခင္ဗ်ား၊ လူႀကီးမင္းမ်ားႀကိဳက္ႏွစ္သက္ေသာစာေပမ်ားကို ေရးသားဖန္တီးၾကပါ။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပံုစံျဖင့္ ဖန္တီးခြင့္ျပဳပါ။

လြတ္လပ္ခြင့္ကို ယံုၾကည္ပါသလား။

♣    ♣    ♣    ♣    ♣

ကိုယ္မႀကိဳက္ရင္ မေရးရဟု လူႀကီးမင္းက ေျပာခ်င္ပါလား။

♣    ♣    ♣    ♣    ♣

စာေပတံခါးဝမွာ ဓါးထမ္း၍ လာမေစာင့္ပါႏွင့္။

ဂႏၱဝင္ဆရာတို႔ သတိတရား ရပါ။

♣    ♣    ♣    ♣    ♣

ေမာင္သစ္သည္ ျငင္းခုန္ျခင္းကို ဝါသနာပါ၏။

♣    ♣    ♣    ♣    ♣

ေျမွာက္ေပးျခင္းကိုလည္း ထက္သန္ပါ၏။

♣    ♣    ♣    ♣    ♣

လူတိုင္းသည္ ကိုယ့္သမိုင္းကို ကိုယ္တိုင္ေရးၾကသည္ဟု ပညာရွိတို႔၏ အဆိုအမိန္႔ ရွိခဲ့သည္။

ရာႏႈန္းျပည့္ မမွန္ပါ။

လင္းယုန္ေမာင္ေမာင္သည္ သူမ်ားသမိုင္းကို ေရးသားေနသူျဖစ္သည္။

♣    ♣    ♣    ♣    ♣

ေမာင္သစ္