Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

heads

(၁)

နားမရွိဘဲ ၾကားရတာကို အသံလို႔ ေခၚႏိုင္သလား။

မ်က္စိမရွိဘဲ ျမင္ရတာကို အဆင္းလို႔ ေခၚႏိုင္လား။

 


(၂)

ဒီအေပၚက အေမးဝါက် ႏွစ္ေၾကာင္းကို ခင္ဗ်ား ဘဝင္က်ခ်င္မွ က်လိမ့္မယ္။ ဒါမွမဟုတ္ ေနာက္တစ္ေခါက္ ထပ္ဖတ္ၿပီး နက္နက္နဲနဲ လိုက္ေတြးၾကည့္ေကာင္း ေတြးမိလိမ့္မယ္။ ဒါမွမဟုတ္ ဘာမွဆက္မေတြးဘဲ ေရွ႕မွာ ဆက္ေရးထားတဲ့ ဝါက်ေတြကိုပဲ ခပ္သြက္သြက္ေလး လိုက္ဖတ္ခ်င္ ဖတ္ေနလိမ့္မယ္။ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဒါ အေရးမႀကီးပါ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိ္ုေတာ့ အဲဒီကိစၥထက္ အေရးႀကီးတဲ့ အရာက ပိုၿပီး အေရးတႀကီးျဖစ္ေနလို႔ပါပဲ။

 

ဟုတ္ကဲ့ … ရႈပ္ပါတယ္။ တကယ့္အျဖစ္အပ်က္ကလည္း တကယ့္ကို ရႈပ္ရႈပ္ေထြးေထြး ျဖစ္ေနေတာ့ အခုလို အစပ်ိဳး နိဒါန္းခ်ီတာဟာလည္း ရႈပ္ရႈပ္ေထြးေထြး ျဖစ္ေနမွာေပါ့ေလ။ အေၾကာင္းခ်င္းရာေတြရဲ႕ အစနဲ႔ အဆံုးမွာ ဘယ္ဟာက ပိုရႈပ္ေထြးေလ့ရွိပါသလဲ။ အစပိုင္းရႈပ္ေထြးတာဟာ ဒီထက္ပိုရႈပ္ေထြးတဲ့ အေျခအေနမ်ိဳး ျဖစ္ေစသလား။ ဒါမွ မဟုတ္ အဆံုးမွာ ရႈပ္ေထြးေပြလီ ေဝဝါးေနတဲ့ အျဖစ္ဟာ အင္မတန္ ရိုးရွင္းတဲ့ အရာက အစျပဳႏုိင္ပါသလား။ အစနဲ႔ အဆံုး ရိုးရွင္းမႈနဲ႔ ရႈပ္ေထြးမႈ။ ဒီအေၾကာင္းကို ဒီေနရာမွာပဲ ထားခဲ့ပါရေစ။ ေတြးလိုသူတို႔ မိမိဘာသာ ဆက္ေတြးၾကေတာ့။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းပဲ ဆက္ေျပာေတာ့မယ္။

 

အဲ … ေျပာမယ္ဆိုေတာ့လည္း ဘယ္က စေျပာရမလဲ မသိ။

 

ဟုတ္ပါ့ …. ျပန္ေျပာျပရင္ ဘယ္က စေျပာရမယ္မွန္း မသိႏိုင္ေလာက္ေအာင္ပါပဲ။ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကိဳးစားၿပီး ေျပာၾကည့္မယ္ေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ စၿပီး သတိထားမိတဲ့ ေနရာက စရမွာပဲ။ ဒီေနရာမွာ “ကိုယ့္ကိုကိုယ္ စၿပီး သတိထားမိ” ဆိုတဲ့ စကားလံုးကို ေရြးမိလိုက္တာ သိပ္ေက်နပ္တယ္။ ဒီဝတၳဳကို အဆံုးအထိ ဖတ္ၿပီးရင္ ကၽြန္ေတာ္ ဒီလို ေျပာတာကို ခင္ဗ်ားလည္း အျပည့္အဝ သေဘာတူမွာ ေသခ်ာတယ္။

 


(၃)

 

တိ … တိ ….. တိ …. တိ…..။

ႏိႈးစက္ျမည္သံ။ ဒီအသံမွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဆက္ခနဲ ျဖစ္သြား။ ဝိုးဝိုးဝါးဝါး လႈပ္ရွားေနတဲ့ အေရာင္ေတြ၊ ဗလံုးဗေထြး အသံေတြနဲ႔ ျပည့္ေနတဲ့ အိမ္မက္ဟာ ႏိႈးစက္ျမည္သံမွာ တိခနဲ႔ ျပတ္က်သြား။ ဆူညံေနတဲ့ တီဗီ တစ္လံုးကို ရုတ္တရက္ မီးပိတ္လိုက္သလိုပါပဲ။

 

ဟုတ္ကဲ့ ….။ ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ယာက ႏိုးပါၿပီ။

 

ႏႈိးစက္က တီတီ တီတီ ျမည္ေနတုန္းပဲ။ တီတီ တီတီနဲ႔ ျမည္ေနသံဟာ အေရးေပၚ အခ်က္ေပးသံလား။ ဒါမွ မဟုတ္ ေပါက္ကြဲဖို႔ စကၠန္႔ပိုင္းေလးပဲ လိုေတာ့တဲ့ ခ်ိန္ကိုက္ဗံုး တစ္လံုးရဲ႕ ျမည္သံလား။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အဲလုိ ေလွ်ာက္ေတြးရင္း မ်က္လံုးမဖြင့္ဘဲ ႏိႈးစက္ကို လက္နဲ႔စမ္း လွမ္းပိတ္လိုက္တယ္။ လံုးဝ တိတ္ဆိတ္သြား။ ေပါက္ကြဲခါနီး ခ်ိန္ကိုက္ဗံုးတစ္လံုးကို ႏွစ္စကၠန္႔အလိုမွာ ပိတ္ပစ္လိုက္ႏိုင္တဲ့ ရုပ္ရွင္ျပကြက္တစ္ခုကို သြားေတြးမိတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ဘာသာ ၿပံဳးမိျပန္တယ္။ မ်က္စိဖြင့္လိုက္ေတာ့ အခန္းထဲကို အျပင္က အလင္းေရာင္ေတြ အေတာ္ေလး ဝင္ေနတာ သတိထားမိတယ္။ ေနေတာင္ထြက္ေနၿပီေပါ့။ ေနမင္းဆီမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္လို႔ တရုတ္ျပည္ျဖစ္ ႏိႈးစက္ေသးေသးေလး တစ္လံုး ရွိေနႏိုင္ပါသလား။

 

အင္း … ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း မနက္အလင္းေရာက္ အိပ္ယာက ထရတာပါပဲလား။ အိမ္မက္ေတြနဲ႔ စိုစြတ္ခြင့္ရတဲ့ ညဟာ တိုေတာင္းလွပါဘိ။

 

ကၽြန္ေတာ္ လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းကို အစြမ္းကို တန္းၿပီး အပ်င္းဆန္႔လိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း ဆံပင္ေတြကို သပ္တင္ …. ။ ဟ … ဟ … ဟ ….။ လက္က ေခါင္းအံုးကိုပဲ သြားစမ္းမိတယ္။ ဆံပင္ကို လက္နဲ႔ ျပန္စမ္းတယ္။ ေဒါေပမယ့္ ေခါင္းအံုးကိုပဲ သြားစမ္းမိတယ္။ ၿပီးေတာ့ ႏွာေခါင္း၊ ပါးစပ္၊ လိုက္စမ္းတယ္။ ေခါင္းအံုးကိုခ်ည္း စမ္းမိေန။ ကၽြန္ေတာ္ တကိုယ္လံုး ဆတ္ဆတ္ခါေအာင္ တုန္လႈပ္သြားတယ္။ စိတ္ကို တင္းၿပီး ထပ္စမ္းတယ္။ ေခါင္းအံုးပဲ ျဖစ္ေနျပန္တယ္။ ေဘး ဘယ္ညာ အႏွံ လိုက္စမ္းၾကည့္တယ္။ ေခါင္းအံုးခ်ည္းပဲ။ အား ….. ။ ကၽြန္ေတာ့္ေခါင္းဘယ္မွာလဲ။ ကၽြန္ေတာ့္ ေခါင္း ဘယ္မွာလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ဦးေခါင္း ဘယ္မွာလဲ။


 head

(၄)

 

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဝုန္းခနဲ အိပ္ယာေပၚက ခုန္ထတယ္။

ေခါင္းရင္းက နံရံမွာ ခ်ိတ္ထားတဲ့ မွန္ဆီကို ကမူးရႈးထိုး ေျပး။

“အား …………………..။”

အသံနက္ႀကီးနဲ႔ အာေခါင္ျခစ္ ေအာ္လိုက္မိ။ မွန္ထဲမွာ ….။ မွန္ထဲမွာ ……။

 

မွန္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္ ေခါင္းကို မေတြ႔ရ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေခါင္းမရွိ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ဦးေခါင္း မရွိေတာ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ အာေခါင္ျခစ္ၿပီး ေအာ္ေနေပမယ့္ တကယ္ေတာ့ ဘာသအံမွ မထြက္။ အခန္းက တိတ္ဆိတ္။ မွန္ထဲက အထိတ္ထိတ္ အလန္႔လန္႔ အထပ္ထပ္ၾကည့္။ ဘယ္လိုၾကည့္ၾကည့္ ေခါင္းကို မေတြ႔ရ။ ညဝတ္အက်ႌလည္ပင္းေပါက္ကေန ကၽြန္ေတာ့္ လည္တိုင္ဟာ ထိုးထြက္ေနၿပီး ေလထဲမွာ ငုတ္တိႀကီး။ ဟုတ္တယ္ လည္ပင္းငုတ္တိႀကီးနဲ႔။ အဲဒီ လည္ပင္း ငုတ္တိႀကီးရဲ႕ အထက္ကို လက္ႏွဏ္ဖက္နဲ႔ လိုက္စမ္းတယ္။ လက္ႏွစ္ဖက္က ေလထဲမွာ တရမ္းရမ္း။

 

ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး ထိန္းတယ္။ ၿငိမ္ေအာင္ ထိန္းတယ္။ ဒါေပမယ့္ မရ။ ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ေတြ၊ ရင္ေတြ တကုိယ္လံုး တဆက္ဆက္ခါ။


 

(၅)

 

နားမရွိဘဲ ၾကားရတာကို အသံလို႔ ေခၚႏုိင္သလား။

မ်က္စိ မရွိဘဲ ျမင္ရတာကို အဆင္းလို႔ ေခၚႏိုင္သလား။

ဦးေခါင္းမရွိဘဲ ခံစားရတာကို အာရံုလို႔ ေခၚႏိုင္သလား။

 

(၆)

 

အခန္းဟာ ထိန္လင္းျဖဴေဖြးေနတယ္။ မီးေခ်ာင္းေတြရဲ႕ အေရာင္။ ကၽြန္ေတာ့္ ေရွ႕တည့္တည့္မွာ စင္တစ္ခု။ စင္ေပၚမွာ ဦးေခါင္းေတြ စီရရီ။ ပံုစံမ်ိဳးစံု။ ေယာကၤ်ားေခါင္း၊ မိန္းမေခါင္း၊ ဆံပင္ပံုစံမ်ိဳးစံု၊ မ်က္ႏွာပံုစံ အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ အသားအေရာင္ အစံုစံု။ ကၽြန္ေတာ့္လက္က တစံုတခုကို ကိုင္ထားရတယ္လို႔ ခံစားမိ။ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ လက္ထဲမွာ ေစ်းဝယ္လွည္း။ ကၽြန္ေတာ္ ေရွာ့ပင္း စင္တာ တစ္ခုထဲေရာက္ေနတာကိုး။

 

ကၽြန္ေတာ္ဟာ စင္အနားကို အသားေလး ကပ္သြားၾကည့္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္လက္နဲ႔ အနီးဆံုးျဖစ္ေနတဲ့ ေယာကၤ်ား ဦးေခါင္း တစ္ခုကို လွမ္းဆြဲယူလိုက္တယ္။ အဲဒီ ေခါင္းကို လက္ထဲမွာ ကိုင္ထားရင္းနဲ႔ စင္ေပၚက အျခားေခါင္းေတြနဲ႔ လိုက္ယွဥ္ၾကည့္ေနမိတယ္။ ဘယ္ေခါင္း ေကာင္းမလဲ။ ဘယ္ေခါင္းဟာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အသင့္ေတာ္ဆံုးလဲ။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ဦးေခါင္း တစ္လံုး ရွိကို ရွိရမယ္ေလ။ ဘယ္ေခါင္းလဲ။ ဘယ္ေခါင္းရွိရမလဲ။ တစ္ေယာက္ေယာက္ မျမင္ခင္ ျမန္ျမန္ေလး ရမွ ျဖစ္မယ္။


 

(ဒီေနရာမွာ တစ္ခု ျဖတ္ေျပာပါရေစ။ စာရႈသူ မိတ္ေဆြ ခင္ဗ်ား … တကယ္လို႔ ခင္ဗ်ားသာ အဲဒီေနရာမွာ ေရာက္ေနခဲ့ရင္၊ ၿပီးေတာ့ ခင္ဗ်ားရဲ႕ လက္ထဲမွာလည္း ကင္မရာ တစ္လံုး အသင့္ရွိေနခဲ့ရင္၊ ၿပီးေတာ့ အဲဒီ ကင္မရာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဓါတ္ပံုရိုက္ခဲ့မိရင္၊ ၿပီးေတာ့ အဲဒီ ဖလင္ကို ေဆးကူးျဖစ္ခဲ့ရင္ … ။ ေအာက္က ဓါတ္ပံုကို ခင္ဗ်ားေတြ႔ရမွာ ေသခ်ာတယ္။)

(ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ျဖတ္ၿပီး ေျပာပါရေစဦး။ စာရႈသူ မိတ္ေဆြ ခင္ဗ်ား …… ။ တကယ္ေတာ့ ခင္ဗ်ားဟာ အဲဒီေနရာကို ေရာက္မေနခဲ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားဟာ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဓါတ္ပံု မရိုက္ျဖစ္ခဲ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဖလင္ကို ေဆးကူးစရာ မလိုခဲ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ အေပၚက ဓါတ္ပံုကို ခင္ဗ်ားေတြ႔ရမွာ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ေက်းဇူးျပဳၿပီး အေပၚက ဓါတ္ပံုကို ခင္ဗ်ားရဲ႕ အျမင္အာရံုထဲကေန ထုတ္ပစ္လိုက္ပါ။ အေပၚက ဓါတ္ပံုဟာ ဒီစာရြက္ေပၚမွာ လံုးဝ ရွိမေနပါဘူး ခင္ဗ်ား။)

 


(၇)

 

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကမူးရႈးထိုးနဲ႔ ေခါင္းေတြကို အတင္းဆြဲခ်၊ ကၽြန္ေတာ့္ လည္ပင္းထိပ္မွာ လ်ာၾကည့္၊ ၿပီး စင္ေဘးက နံရံကပ္မွန္ကို ေျပးၾကည့္။ မႀကိဳက္ေသးဘူး။ ေနာက္တစ္လံုး၊ အလွ်င္စလို လွမ္းဆြဲ။ ေခါင္း သံုးေလးလံုးဟာ ၾကမ္းျပင္ေပၚ ျပဳတ္က်။ တလိမ့္လိမ့္သြား။ အခန္းနံရံနဲ႔ တိုက္မိမွပဲ ရပ္သြားတယ္။ မွန္ဆီကို အျမန္ျပန္ေျပး၊ လည္ပင္းထပ္မွာ ကပ္ၾကည့္။ မစြံဘူး။ ဒီေခါင္းဟာ ႀကီးသေလာက္ ေပါ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ လက္တဖက္စီမွာ ေခါင္း တစ္လံုးစီ။ လက္နဲ႔ ဆၾကည့္တယ္။ ကၽြဲေကာသီးေတြ၊ ဒူးရင္းသီးေတြ ဝယ္တာကို ျမင္ေယာင္မိ။ ခပ္ေပါ့ေပါ့ ေခါင္းကို စင္ေပၚ ပစ္တင္လိုက္ၿပီး မွန္ရွိရာကို ေျပးျပန္တယ္။ ပစ္တင္လိုက္တဲ့ ေခါင္းဟာ အျခားေခါင္းေတြကို သြားရိုက္မိၿပီး ၾကမ္းျပင္ေပၚ ေခါင္းေတြ တဒုန္းဒုန္းနဲ႔ ျပဳတ္က်ကုန္တယ္။

 

ဒီေခါင္းကေတာ့ ေကာင္းမယ့္ပံုပဲ။ ဒါေပမယ့္ ဆြပင္ပံုစံက မမိုက္ဘူး။ ေခါင္းက အေရးႀကီးလား ေခါင္းရဲ႕ အေပၚမွာ ရွိတဲ့ေန ဆံပင္ကပံုစံ အေရးႀကီးလား။ ထား …. ။ ဒါေနာက္မွ စဥ္းစားမယ္။ အေရးႀကီးတာက ေခါင္း တစ္လံုးရဖို႔။ ေခါင္းမရွိလို႔ ဘယ္နည္းနဲ႔မွ မျဖစ္။ ေရြးလြန္းရင္ မရ။ အေရးထဲ ဒီစကားပံုက လာရႈပ္ေနျပန္ၿပီ။

 

ကၽြန္ေတာ္ စင္ေပၚက ေခါင္းေတြကို အေလာတႀကီး ဆြဲယူခ်ေနတယ္။ အေပၚဆံုး အဆင့္က ေခါင္းေတြကို လွန္းခုန္ယူတယ္။ ဒီတခါ ေခါင္းေတြ ကၽြန္ေတာ့္ အေပၚ ေဝါခနဲ စုျပဳံ ၿပိဳက်လာေရ။ ေခါင္းေတြ … ေခါင္းေတြ …။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကၽြန္ေတာ့္ ခႏၶာကိုယ္ေပၚကို တဒုန္းဒုန္း ဝင္ေဆာင့္ လိမ့္က်ေနတဲ့ ေခါင္းေတြနဲ႔ ၾကမ္းျပင္ေပၚက ခ်ာလပတ္ယမ္း လႈပ္ရွားလူးလိမ့္ေနတဲ့ ေခါင္းေတြၾကားမွာ ဒယိမ္းဒယိုင္ ျဖစ္ေနတယ္။

 

(စကားျဖတ္ေျပာရဦးမယ္။ တကယ္လို႔ ဒီအခ်ိန္မွာ ခင္ဗ်ားသာ အဲဒီလို ေနရာမွာ ရွိခဲ့ရင္၊ၿပီးေတာ့ ခင္ဗ်ား လက္ထဲမွာ ကင္မရာ တလံုးလည္း အသင့္ရွိေနခဲ့ရင္ အခုလို ကၽြန္ေတာ္ ျဖစ္ပ်က္ေနတာကို ဓါတ္ပံုရိုက္ထားမိမွာ ေသခ်ာတယ္။ အဲဒီ ဓါတ္ပံု ဖလင္ကို ေဆးကူးၿပီးတဲ့ အခါ ေက်းဇူးျပဳၿပီး ေအာက္က ကြက္လပ္မွာ ကပ္ေပးထားပါ ခင္ဗ်ာ။)

 blank

(ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ စကားျဖတ္ၿပီး ေျပာပါရေစဦး။ စာရႈသူ မိတ္ေဆြ ခင္ဗ်ား ….  တကယ္ေတာ့ ခင္ဗ်ားဟာ အဲဒီ ေနရာကို ေရာက္မေနခဲ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားဟာ ကၽြန္ေတာ့္ဓါတ္ပံုကို မရိုက္ျဖစ္ခဲ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဖလင္ကို ေဆးကူးစရာ မလိုခဲ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ အေပၚက ကြက္လပ္မွာ ဓါတ္ပံု ကပ္ထားႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ အေပၚက ကြက္လပ္ေနရာမွာ ခင္ဗ်ား မရိုက္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ဓါတ္ပံုကို ေက်းဇူးျပဳၿပီး ခင္ဗ်ားရဲ႕ အျမင္အာရံုမွာ ျမင္ေယာင္ၾကည့္ေပးပါ ခင္ဗ်ာ။ အေပၚက ကြက္လပ္မွာ ဓါတ္ပံုတစ္ပံု အေသအခ်ာ ရွိေနပါလိမ့္မယ္။)

 


(၈)

 

ကၽြန္ေတာ္ ေငြရွင္းေကာင္တာဆီကို ဦးတည္ၿပီး သြားေနတယ္။ တြန္းယူလာတဲ့ ေစ်းဝယ္လွည္းထဲမွာ ေခါင္းတစ္လံုး။ အဲဒီေခါင္းကို ေသေသခ်ာခ်ာ ထပ္ၾကည့္တယ္။ အဲဒီေခါင္းမွာ ကတ္ျပားပိုင္းေလး တြဲေလာင္းပါလာတယ္။ အခုမွ ေသေသခ်ာခ်ာ ဖတ္ၾကည့္မိတယ္။ တရုတ္ျပည္တြင္ ျပဳလုပ္သည္တဲ့။ ဝယ္ၿပီး ပစၥည္း ျပန္လဲ မေပးပါတဲ့။ ၂၄၈၇၅ က်ပ္တဲ့။

 

၂၄၈၇၅ က်ပ္ …… ။ ၂၄၈၇၅ က်ပ္ ……… ။ ၂၄၈၇၅ က်ပ္ …….။

ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ထဲမွာ ပူခနဲျဖစ္သြားတယ္။ ေဘာင္ဘီအိတ္ထဲ စမ္းတယ္။ ဘယ္ဘက္အိတ္ေရာ၊ ညာဘက္အိတ္ေတြေရာ အႏွံရွာတယ္။ ေနာက္ထပ္ တစ္ေခါက္ ထပ္ရွာတယ္။ သြားၿပီ။ ဒုကၡပဲ။ ပိုက္ဆံအိတ္ မရွိဘူး။

 

ဘယ္လို လုပ္မလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ဓါတ္အႀကီးအက်ယ္က်။ မျဖစ္ဘူး။ ဒီေခါင္းကိုေတာ့ မရ၊ ရတဲ့ နည္းနဲ႔ ရေအာင္ကို ယူရမယ္။ ဒီအေတြးနဲ႔ ေဘးဘီကို လွမ္းၾကည့္။ ေဟာ ေတာ္ပါေသးရဲ႕။ ကံေကာင္းတာပဲ။

 

“ေဟး …..  ေဟ့ …. ေဟး …. ငါဒီမွာေဟ့ …..”။

 

ေကာင္တာမွာ ေငြရွင္းေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ မိတ္ေဆြကို ဝမ္းသာအားရ လွမ္းေအာ္လိုက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ အသံလံုးဝ မထြက္။ ကၽြန္ေတာ္ ထပ္ေအာ္တယ္။ ျခစ္ျခဳပ္ၿပီး ေအာ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘာသံမွ မထြက္။


 

အံ့စရာ။

မ်က္စိမရွိဘဲ ျမင္ရတယ္။

နားမရွိဘဲ ၾကားရတယ္။

ေခါင္းမရွိဘဲ အာရံု ခံစားရတယ္။

ဘာေၾကာင့္ ပါးစပ္မရွိဘဲ အသံမထြက္ရတာလဲ။

ဘာေၾကာင့္လဲ …. ။

ထား …..။ အဓိက က ဒီကိစၥကို အေျဖထုတ္ဖို႔ မဟုတ္ဘူး။

 

ကၽြန္ေတာ္ ဝမ္းသာအားရ ေျပးသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ မိတ္ေဆြရဲ႕ ပုခံုးကို လက္ႏွဏ္ဖက္နဲ႔ အားရ ပါးရ ဆြဲကိုင္ လႈပ္ရမ္းပစ္လိုက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ မိတ္ေဆြဟာ ဖက္ခနဲ ေနာက္ကို လွည့္ၾကည့္လိုက္။

“အား ……..။”

 

ကၽြန္ေတာ့္ မိတ္ေဆြဟာ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ အသံနက္ႀကီးနဲ႔ ထေအာ္။ သူ႔မ်က္လံုးေတြ ဝိုင္းဝိုင္းစက္ ….။ သူ႔မ်က္ႏွာေတြဟာ ဆုပ္ဆုပ္ျဖဴ။ သူ႔ေအာ္သံၾကားလို႔ ကြန္ပ်ဴတာထဲကို ေစ်းႏႈန္းေတြ ရိုက္ထည့္ေနတဲ့ စာေရးမေလးဟာ ဆက္ခနဲ ေမာ့ၾကည့္။ “အား ………။” ဆိုၿပီး အသံရွည္ႀကီးက စူးစူးရွရွ။ သူတို႔မ်က္လံုးေတြဟာ ဝိုင္းစက္။ မ်က္ႏွာေတြဟာ ေသြး မရွိၾကေတာ့။

 

သူတို႔ရဲ႕ ေအာ္သံဟာ ကၽြန္ေတာ့္ ရင္ထဲ ႏွလံုးထဲ အထိ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ ဝင္ျမည္ေနတယ္။ မရပ္ေတာ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ မိုက္ခနဲ တခ်က္ျဖစ္သြားတယ္။ အားယူၿပီး လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ မိတ္ေဆြဟာ မ်က္လံုးႀကီးျပဴးၿပီး ေၾကာင္ေၾကာင္ႀကီးရပ္ေနတယ္။ ပါးစပ္အေဟာင္းသားနဲ႔။ စာေရးမေလးကေတာ့ ၾကမ္းျပင္ေပၚ ေခြလဲက်ေနတယ္။


 

ဘာေတြလဲ။ ဘာေတြ ျဖစ္ကုန္ၿပီလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကၽြန္ေတာ့္ေခါင္းကိစၥဆီ စိတ္ျပန္ေရာက္သြားၿပီး တြန္းလွည္းထဲက ေခါင္းကို အျမန္ဆံုး ဝတ္ဆင္ဖို႔ သတိရသြားတယ္။ ကပ်ာကယာပဲ တြန္းလွည္းထဲက ေခါင္းကို လွမ္းယူလိုက္တယ္။ အား ….။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကိုယ့္မ်က္စိ ကိုယ္ မယံုႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္သြားတယ္။ မျဖစ္ႏိုင္ေသးဘူး။ လံုးဝ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ ဘယ္လိုနည္းနဲ႔မွ ျဖစ္ႏိုင္စရာ အေၾကာင္း လံုးဝမရွိ။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ့္စိတ္ကိုယ္ ေသေသခ်ာခ်ာ ထိန္းၿပီး ျပန္ၾကည့္တယ္။ ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္လိုက္တယ္။

 

တြန္းလွည္းထဲမွာေတာ့ အမ်ိဳးသမီးေဆာင္း ဦးထုပ္လွလွကေလး တစ္လံုး၊ ပန္းေရာင္ ႏုႏုကေလး။

ကၽြန္ေတာ္ အႀကီးအက်ယ္ ထိန္႔လန္႔ တုန္လႈပ္သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ေတြ အားလံုး အပိုင္းပိုင္း အစစ ေပါက္ကြဲ လြင့္စင္သြားသလို ခံစားလိုက္ရတယ္။

 

(ျဖတ္ေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အမ်ိဳးသမီးေဆာင္း ဦးထုပ္တစ္လံုးကိုၾကည့္ၿပီး ဘယ္တုန္းကမွ အခုလို အထိတ္တလန္႔ မျဖစ္ခဲ့ဘူး။)

 

ဘယ္ေရာက္သြၾးၿပီလဲ … ကၽြန္ေတာ္ေရြးထားတဲ့ ဦးေခါင္း၊ ဘယ္ေရာက္သြားၿပီလဲ။

 

အထိတ္ထိတ္ အလန္႔လန္႔နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဦးေခါင္းေတြ တင္ထားတဲ့ စင္ရွိရာဆီ ဦးတည္ၿပီး တဟုန္ထိုးေျပးတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ဘတ္ထဲက ႏွလံုးဟာ တဝုန္းဝုန္း တဒိုင္းဒိုင္းျဖစ္ေနတယ္။


 

ကၽြန္ေတာ္ ေျပးတယ္။

စင္ရွိရာကို ေျပးတယ္

အားကုန္ေျပးတယ္။

 

ဟာ ……။

ကၽြန္ေတာ္ ၾကက္ေသေသ သြားတယ္။ ေျပးေနတဲ့ ေျခလွမ္းေတြ ဆက္ခနဲ ရပ္သြားတယ္။ မျဖစ္ႏုိင္ဘူး။ လံုးဝ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ေသခ်ာသြားေအာင္ ထပ္ၾကည့္တယ္။

 

အမ်ိဳးသမီးေဆာင္း ဦးထုပ္ လွလွေလးေတြ။ ေရာင္စံု။ စင္ေပၚမွာ ေလးငါးေျခာက္လံုး။ ၾကမ္းျပင္မွာေတာ့ ဟို တစ္လံုး၊ ဒီ တစ္လံုး က်ဲျပန္႔လို႔။ လွလိုက္တဲ့ ဦးထုပ္ ကေလးေတြရယ္ . . . ။

ကၽြန္ေတာ္ ဝုန္းကနဲ မွန္ရွိရာကို ေျပး။

မွန္ထဲကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ….။

မွန္ထဲမွာ …..၊ မွန္ထဲမွာ ….။


 

(၉)

 

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဝုန္းကနဲ အိပ္ယာေပၚက ခုန္ထတယ္။

ေခါင္းရင္က နံရံမွာ ခ်ိတ္ထားတဲ့ မွန္ဆီကို ကမူးရႈးထိုးေျပး။

“အား ………. ”

အသံနက္ႀကီးနဲ႔ အာေခါင္ျခစ္ ေအာ္လိုက္မိ။

မွန္ထဲမွာ ….။ မွန္ထဲမွာ …..။ မွန္ထဲမွာ …….။

အမ်ိဳးသမီးေဆာင္း ဦးထုပ္လွလွကေလး တစ္လံုး။

ပန္းေရာင္ ႏုႏုကေလး။

ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး ထိန္းတယ္။ ၿငိမ္ေအာင္ ထိန္းတယ္။ ဒါေပမယ့္ မရ။ ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ေတြ၊ ရင္ေတြ၊ တကုိယ္လံုး တဆက္ဆက္ခါ။

(ျဖတ္ေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အမ်ိဳးသမီးေဆာင္း ဦးထုပ္တစ္လံုးကို ၾကည့္ၿပီး ဘယ္တုန္းကမွ အခုလို အထိတ္ တလန္႔ မျဖစ္ခဲ့ဘူး။)

ကၽြန္ေတာ့္အာရံုတစ္ခုလံုး မည္းခနဲ ျဖစ္သြား။ ဝုန္းခနဲ အသံႀကီးျမည္သြားတယ္။


 

(၁၀)

 

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဝုန္းခနဲ အိပ္ယာေပၚက ခုန္ထတယ္။

ေခါင္းရင္းက နံရံမွာ ခ်ိတ္ထားတဲ့ မွန္ဆီက်ု ကမူးရႈးထိုးေျပး။

“ဟား …………..”

(ျဖတ္ေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကိုယ့္မ်က္ႏွာကိုယ္ၾကည့္ၿပီး ဘယ္တုန္းကမွ အခုလို စိတ္မလႈပ္ရွားခဲ့ဘူး။)

 

(၁၁)

 

ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ကို လွည့္ပတ္ အကဲခတ္လိုက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ခပ္ေမွာင္ေမွာင္ အခန္းက်ဥ္းေလး တစ္ခုထဲ ေရာက္ေနတယ္ ဆိုတာကို သတိထားလိုက္မိတယ္။

 

ဘာသံမွ မၾကားရ။ လံုးဝ တိတ္ဆိတ္ေနတယ္။

 

ေဘးနားက စားပြဲေပၚမွာ ကြန္ျပဴတာ တစ္လံုး၊ ေမာ္နီတာက ထြက္ေနတဲ့ အလင္းေရာင္ဟာ အဆ မတန္ စူးရွ ေတာက္ပေနတယ္။ အဲဒီနားကို အသာေလး တိုးကပ္သြားလိုက္တယ္။ ေမာ္နီတာေပၚမွာ စာသားေတြ။ ျမန္မာလိုေရးထားတဲ့ စာသားေတြ။ ဖတ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အဲဒီစာသားေတြဟာ ခင္ဗ်ား အခုဖတ္ေနတဲ့ ဝတၳဳျဖစ္ေနတယ္။

 

မိုးထက္ၿငိမ္း

၁၂ ဇန္နဝါရီလ ၂၀၀၅