User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

 

Rashomonညေနခင္းတစ္ခု။

မိုးကေျဖာက္ေျဖာက္ႏွင့္ အမွ်င္မျပက္ ရြာသြန္းေန၏။ ညေနခင္း အေမွာင္ထုႏွင့္အတူ၊ ခပ္ႏြမ္းႏြမ္း အေစခံတစ္ဝတ္စံု ဝတ္ဆင္ထားသည့္ လူရိပ္တခု ရာသွ်ိဳမြန္ မုဒ္ဦးႀကီးဆီသို႔ တေရြ႕ေရြ႕ ခ်ဥ္းကပ္ ဝင္ေရာက္လ်က္ရွိ၏။

က်ယ္ဝန္းလွသည္ ရာသွ်ၽိဳမြန္ မုဒ္ဦးႀကီး ေအာက္ဖက္တြင္မူကား လူသူကင္းမဲ့ တိတ္ဆိတ္ေနသည္။ သက္ရွိသတၱဝါဟူ၍ ပုရစ္တစ္ေကာင္သာ ယြန္းနီေရာင္ ေဆးမ်ား ဟိုတစ္စ ဒီတစ္စ ျပယ္လြင့္ေနေသာ ႀကီးမားသည့္ မုဒ္ဦးတိုင္ႀကီးတြင္ တြယ္ကပ္ေန၏။ ၿမိဳ႔အဝင္ လမ္းမႀကီး ျဖစ္ေသာ ဆူဇကူးလမ္းေပၚတြင္ တည္ရွိေနသည့္ ဤရာသွ်ိဳမြန္ ၿမိဳ႔ဦးမုဒ္ႀကီးကား မိုးေရမ်ားေအာက္တြင္ လူအခ်ိဳ႕ကို ခိုလႈံရာအျဖစ္ ေကာင္းမြန္းစြာ ေပးစြမ္းႏိုင္သည့္ မုဒ္ဦးႀကီးျဖစ္သည္။ သစ္ေစးသုတ္က်ဳရိုးခေမာက္ ေဆာင္းထားေသာ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ျဖစ္ျဖစ္၊ (ဒါမွမဟုတ္) အနက္ေရာင္ ဦးထုပ္ခပ္ေပ်ာ့ေပ်ာ့ ေဆာင္းထားေသာ မင္းမႈထမ္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ျဖစ္ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ ဝင္ေရာက္ ခိုနား ေနႏိုင္ေလာက္၏။ သို႔ေသာ္ ယခုမူကား ခပ္ႏြမ္းႏြမ္း အေစခံ အမ်ိဳးသားမွလြဲ၍ အျခားမည္သူမွ် ရာသွ်ိဳမြန္ မုဒ္ဦးေအာက္တြင္ ရွိမေနေပ။

ဤႏွစ္မ်ားသည္ ေျမငလွ်င္ေဘး၊ ေလဆင္ႏွာေမာင္းဒဏ္၊ မီးေဘး၊ အစာေရစာ ရွားပါးငတ္မြတ္ျခင္း စသည့္ သဘာဝ ကပ္ေဘးအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ ရိုက္ခတ္မႈေၾကာင့္ ႀကီးက်ယ္ခမ္းနားသည့္ က်ိဳတိုၿမိဳ႕ႀကီးကား တစစျဖင့္ ပ်က္စီးေနေသာကာလႀကီးလည္း ျဖစ္၏။ မွတ္တမ္းေဟာင္းမ်ားအရ လူအခ်ိဳ႕က ဘုရား ရုပ္ပြားေတာ္မ်ား၊ ဘာသာေရးအေဆာက္အဦးမ်ားကို ထင္းအျဖစ္ ခ်ိဳးဖဲ့ ျဖတ္ဆီး ေရာင္းခ်ၾကသည္အထိ ျဖစ္လာခဲ့ၿပီး၊ ယခု အခ်ိန္တြင္ လမ္းေဘးဝဲယာ အမိႈက္မ်ားအၾကား ေဆးေရာင္ တစက္တေျပာက္ ထင္က်န္ေနၿပီး၊ ေရႊေရာင္၊ ေငြေရာင္ တစြန္းတစ ကပ္ေနသည့္ သစ္သား အက်ိဳးအပဲ့မ်ားကို သက္ေသအျဖစ္ေတြ႔ႏုိင္ေနေသးသည္။ ထိုအေျခအေနဆိုးမ်ား ေအာက္တြင္ ေယာက္ယက္ခက္ေနေသာက်ိဳတိုၿမိဳ႕၏ ၿမိဳ႕အဝင္ဝရွိ ရာသွ်ိဳမြန္ မုဒ္ဦးႀကီးကိုလည္း မည္သူကမွ ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ရန္ စိတ္ဝင္စားႏိုင္ျခင္း မရွိၾကေပ။

မုဒ္ဦးႀကီး၏ အပ်က္အစီးမ်ား၊ အမႈိက္ပံုမ်ား ၾကားတြင္ ေျမေခြးမ်ား၊ ေခြးတူဝက္တူမ်ား စသည့္ ေတာသတၱဝါမ်ား စတင္ဝင္ေရာက္ေနထိုင္လာၾကၿပီး၊ ၄င္းေနာက္တဆက္တည္းဆိုသလို လူဆိုး သူခိုးမ်ားကလည္း ဤ မုဒ္ဦးႀကီးအား ေခတၱဝင္ေရာက္ပုန္းခိုရာ ေနရာဌာန အျဖစ္အသံုးျပဳလ်က္ရွိၾကသည္။ ေနာက္ဆံုးတြင္ကား ပုိင္ရွင္မဲ့ လူေသအေလာင္းမ်ားကို ရာသွ်ိဳမြန္မုဒ္ဦး အေပၚထပ္တြင္ လာေရာက္စြန္႔ပစ္ထားၾကသည္အထိ ျဖစ္လာလ်က္ရွိၿပီး အနီးပတ္ဝန္းက်င္တြင္ ေနထိုင္ၾကသူမ်ားက ေနညိဳခ်ိန္ေရာက္သည္ႏွင့္ တၿပိဳင္နက္ ဤေနရာသို႔ အသြားအလာမရွိ ေၾကာက္ရြံ႕စြာ ခပ္ေဝးေဝးမွ ေရွာင္က်ဥ္တတ္ၾကသည္။

ဤေနရာသို႔ လူသူ အသြားအလာ နည္းလာေသာ္လည္း က်ီးကန္းမ်ားကေတာ့ အုပ္စုဖြဲ႔ လာေရာက္ေနထိုင္လ်က္ရွိၾကသည္။ တခ်ိန္က အလွအပ အႏုပညာလက္ရာမ်ား တန္ဆာဆင္ တပ္ဆင္ထားေသာ ခန္႔ညားသည့္ မုဒ္ဦးႀကီး၏ ေခါင္မိုး အထက္ ေကာင္းကင္ထဲမွာ တဝဲဝဲ ရစ္ပတ္ ပ်ံသန္းေနသည့္ က်ီးကန္းမ်ားကို ေန႔လည္ ေန႔ခင္း အခ်ိန္မ်ား၌ လွမ္း၍ ျမင္ႏိုင္၏။ ညေနခင္း ေနဝင္ခ်ိန္ေရာက္လွ်င္ေတာ့ ဟိုဒီပ်ံသန္းေနေသာ က်ီးကန္းမ်ားကား အနီေရာင္ ေကာင္းကင္ ေနာက္ခံကားခ်ပ္ေပၚတြင္ နွမ္းမ်ားႀကဲပက္ထားသကဲ့သို႔ ရွိေနၾက၏။ မုဒ္ဦးႀကီး၏ အေပၚထပ္ရွိ လူေသအေလာင္းမ်ား၏ အသားမ်ားကို ထိုးစိတ္ စားေသာက္ရန္ လာေရာက္ေနၾကျခင္း ျဖစ္၏။ သို႔ေသာ္ ယေန႔ ေနဝင္ခ်ိန္၌ က်ီးကန္းမ်ားကို ထူးဆန္းစြာ မေတြ႔ရေပ။ ေက်ာက္တံုးမ်ားၾကားမွ ျမက္ရိုင္းမ်ား ေပါက္ေနသည့္ ေက်ာက္ေလွခါးထစ္မ်ားေပၚတြင္ ၄င္းတို႔ စြန္႔ပစ္ထားေသာ ငွက္ေခ်း အျဖဴစက္မ်ားသာ ေတြ႔ရသည္။ အျပာေရာင္ဝတ္ရံု ခပ္ႏြမ္းႏြမ္း ဝတ္ထားေသာ အေစခံလူသည္ မိုးလြတ္ရာ မုဒ္ဦးႀကီး၏ ေက်ာက္ေလွခါးထိပ္ေပၚသို႔ တတ္ေရာက္ ရပ္ေနၿပီးေနာက္ သူ၏ ညာဘက္ပါးျပင္တြင္ ေပါက္ေနေသာ ဝက္ျခံဖုကို လက္ျဖင့္စမ္းၾကည့္ရင္း တစက္စက္ က်ေနေသာ မိုးေရမ်ားထဲသို႔ အဓိပၸါယ္မဲ့စြာ ေငးေမာ ၾကည့္ရူေနလ်က္ရွိသည္။

အဆိုပါ အေစခံသည္ မိုးခိုရန္ ခဏဝင္ေရာက္ လာခဲ့သည္ဟု ထင္ရေသာ္လည္း တကယ္တန္းတြင္မူ မိုးတိတ္ၿပီးေနာက္ ဘယ္ကိုသြား၍ ဘာလုပ္ရမည္ဆိုတာ မသိဘဲ ဦးတည္ရာမဲ့ ေရာက္ရွိလာခဲ့ျခင္းသာျဖစ္သည္။ ပံုမွန္အခ်ိန္မ်ားတြင္ အေစခံတစ္ေယာက္ အေနျဖင့္ မိမိ၏ အရွင္သခင္ရွိရာသို႔ ျပန္ရမည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း ယခုကဲ့သို႔ ဆုတ္ယုတ္ ပ်က္စီးေနေသာ က်ိဳတိုၿမိဳ႕၏ အေျခအေနေအာက္တြင္ လြန္ခဲ့ေသာ ရက္အနည္းငယ္ခန္႔က အလုပ္ရွင္မွ အလုပ္ထုတ္ျခင္းကို ခံခဲ့ရသူ တစ္ဦးျဖစ္၏။  သူႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ အမႈထမ္းခဲ့ေသာ အရွင္သခင္မိသားစုမွ အလုပ္ထုတ္ခံလိုက္ရျခင္းမွာ လက္ရွိၿမိဳ႕၏ ဆိုးစြားစြာ ဆုတ္ယုတ္ ပ်က္စီးမႈမ်ား၏ ေနာက္ဆက္တြဲ ျဖစ္ရပ္တစ္ခုျဖစ္သည္။

မိုးေရေအာက္တြင္ မိုးခိုေနသည္ဟု ဆိုျခင္းထက္ မိုးေရးမ်ားၾကားတြင္ ပိတ္မိေနၿပီး ဘယ္ကိုသြား၍ ဘာဆက္လုပ္ရမည္မွန္း မသိသည့္ အေစခံတစ္ေယာက္ဟုဆိုလွ်င္ ပို၍ မွန္ကန္လွသည္။ မိုးကလည္း ေန႔လည္ခင္းကတည္းက ရြာေနေသာ မိုးျဖစ္ၿပီး တိတ္သြားမည့္ အရိပ္အေယာင္ ယခုအထိ မျမင္ရေပ။ ဆူဇကီး လမ္းမေပၚ ေျဖာက္ေျဖာက္က်ေနေသာ မိုးစက္သံမ်ားကို ဆက္လက္နားေထာင္ရင္း ေနာက္ထပ္ တစ္ရက္တာ ဆက္လက္ အသက္ရွင္ ေနထိုင္ႏိုင္ရန္ ဘာမွ လုပ္၍ မရေသာ ကာလအတြင္း တခုခုကို မျဖစ္မေန လုပ္ရမည္ဟု ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်လိုက္သည္။

မိုးကား သည္းထန္လာၿပီး ခပ္လွမ္းလွမ္းမွ ေလတိုက္ခက္သည့္ အသံမ်ားကား ရာသ်ိဳမြန္ မုဒ္ဦးအတြင္းသုိ႔ ဝင္ေရာက္ ရိုက္ခက္လ်က္ရွိသည္။ မိုးတိမ္မဲတို႔မွာ အေမွာင္ထု ကဲလာေသာ ညေနခင္း၏ အလင္းေရာင္ အားနည္းမႈေၾကာင့္ တျဖည္းျဖည္း နိမ့္ဆင္းလာကာသကဲသို႔ ခံစားရၿပီး ရာသွ်ိဳမြန္ မုဒ္ဦး ေခါင္မိုးစြန္းမွ မိုးတိမ္မ်ား ၿပိဳက်မလာႏိုင္ေအာင္ ေထာက္ခံေပးထားသည့္ႏွယ္ ျဖစ္ေန၏။

ဘာမွ လုပ္၍မရေသာ ကာလအတြင္း တခုခု ျပဳလုပ္ရမည္ ဆိုသည္မွာ “ဘာမဆိုလုပ္မည္” ဟူေသာ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ျဖင့္ ေသေသခ်ာခ်ာ ျပင္ဆင္ထားဖို႔သင့္ လိုမည္ဟု ထင္၏။ တခုခု ျပဳလုပ္ရန္ ေတြေဝးေႏွးေကြးေနပါက အစာေရစာ ငတ္ၿပီး အုတ္နံရံကိုမွီၿပီးေသာ္လည္းေကာင္း၊ လမ္းေဘးေျမာင္းထဲရွိ အမႈိက္ေတာထဲတြင္ လည္ေကာင္း ေသဆံုးျခင္းျဖင့္သာ နိဂံုးသတ္ရမည္ကို ေကာင္းစြာနားလည္ထားသည္။ ထိုေၾကာင့္ အတြင္းပိုင္းအထိဝင္ေရာက္ကာ လူသူ အသံုးမျပဳေတာ့ေသာ မုဒ္ဦးႀကီး၏ အေပၚထပ္သို႔ တလွမ္းျခင္း တတ္ေရာက္ရန္ ခ်ဥ္းကပ္လိုက္၏။

သို႔ေသာ္ ..

 “ဘာမဆို လုပ္ရန္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်တာ ေသခ်ာခဲ့ၿပီလား ….။”

သူ၏ စိတ္မ်ားက ဒီလမ္းေၾကာင္းတစ္ခုတည္းမွာပင္ ထပ္ကာ ထပ္ကာ ေတြးေနမိျခင္း ျဖစ္၏။ အခ်ိန္ေတြ ဘယ္ေလာက္ ကုန္ကုန္ ..ဒီ .. “ဘာမဆို လုပ္မယ္ ဆိုတာ ေသခ်ာၿပီလား” … ဆိုေသာ ေမးခြန္းထဲမွာပင္ တဝဲလည္လည္ ျဖစ္ေနသည္။ အေတြးမ်ားက ေနာက္ဆံုးတြင္ ..  “မျဖစ္မေန လိုအပ္ရင္ ခိုးဝွက္၊ လုယူ တိုက္ခိုက္ရမွာပဲ” ဆိုသည့္ အေျခအေနကို ေရာက္လာမည္ဆိုတာကို သိေနၿပီး ထိုသို႔ အေျခအေနသို႔ မိမိကိုယ္ကို တြန္းပို႔ရန္ အင္အား မရွိျဖစ္ေနျခင္းသာ ျဖစ္သည္။ 

ရုတ္တရက္ ႏွာေခ်လိုက္ၿပီး၊ သူရဲ႕ ေျခလွမ္းေတြကို ေရွ႕သို႔ ဆက္လွမ္းႏိုင္ရန္ အားယူလိုက္သည္။ က်ိဳတိုၿမိဳ႕ရဲ႕ ေအးစက္တဲ့ ညေနခင္း ရာသီဥတုထဲ ပူပူေႏြးေႏြး မီးေသြး မိးဖိုေလး တစ္ခု ေဘးနားမွာ မီးလႈံရလိုက္လွ်င္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္း လိုက္မလဲဆိုကာ တမ္းတၿပီး ခ်ဥ္ျခင္း တတ္မိသည္။ ညေနခင္း အလင္းေရာင္မ်ားသည္ ညအေမွာင္ ထုထဲသို႔ တိုးဝင္ေပ်ာက္ကြယ္ သြားၿပီ ျဖစ္ၿပီး၊ ေအးစက္စက္ ေလရိုင္းေတြက မုဒ္ဦး၏ တိုင္မ်ားကို ျဖတ္သန္းၿပီး အတြင္းပိုင္းသို႔ အလုအယက္ တိုးေဝွ႕ဝင္ေရာက္လွ်က္ရွိေနၾကသည္။ မုဒ္ဦး တိုင္မွာ ကပ္ေနသည့္ ပုရစ္ေကာင္ကေလးပင္ မရွိေတာ့ေပ။

မုဒ္ဦးႏွင့္ အနီးပတ္ဝန္းက်င္တြင္ ေခတၱ ခိုေအာင္းရန္ အျခားေနရာမ်ားရွိမလားဟု မုဒ္ဦးအဝင္ဝမွ ခမ္းလွမ္းလွမ္းအထိ မ်က္စိကစား၍ ၾကည့္လိုက္၏။ အျပင္ဘက္ အျခားတေနရာမွာ ေၾကာက္လန္႔စရာ မလိုဘဲ စိတ္ေအးခ်မ္းသာစြာ မနက္အထိ အိပ္လို႕ရမယ့္ ေနရာရွိရင္ ေကာင္းမွာပဲဟု စိတ္ထဲမွလည္း ေတြးေနမိသည္။ ထိုေနာက္ သူ၏မ်က္လံုးမ်ားက အနီေရာင္ ယြန္းေဆးမ်ား သုတ္ထားသည့္ အေပၚထပ္သို႔ တတ္ေသာ ေလွခါးက်ယ္ဆီသို႔ ေရာက္သြားသည္။ အေပၚထပ္မွာ ရွိသမွ်ကေတာ့ လူေသေတြပဲ ျဖစ္မယ္။ ခါးမွာရွိေသာ ဓါးရိုးေပၚသို႔ လက္ကို တင္လိုက္ကာ၊ ဓါးကို ဓါးအိမ္မွ အနည္းငယ္ဆြဲထုတ္လိုက္ၿပီး ေကာက္ရိုးဖိနပ္ ဝတ္ဆင္ထားေသာ သူ၏ ေျခေထာက္တဖက္ကို ျဖည္းျဖည္းျခင္း ေလွခါး၏ ပထမထစ္သို႔ တက္လွမ္းလိုက္၏။

က်ားေခ်ာင္း ေခ်ာင္းကာ အသက္ေအာင့္လွ်က္ ေလွခါးတဝက္သို႔ ေရာက္သည္အထိ ေျခသံလံုေအာင္ ထိန္း၍ တတ္လာခဲ့သည္။ အေပၚထပ္သို႔ ေလွခါးတဝက္မွ ေခါင္းျပဴၾကည့္လိုက္ေသာအခါ မီးေရာင္တခ်ိဳ႕က သူ၏ မ်က္ႏွာကို ခပ္မွိန္မွိန္ ထိုးက်လာခဲ့သည္။ ဒီအေပၚထပ္မွာ လူေသေတြက လြဲလို႔ အျခားတစ္ေယာက္ေယာက္ ရွိေနလိမ့္မယ္လို႔ သူ႔အေနနဲ႔ ေမွ်ာ္လင့္ထားခဲ့ျခင္း မရွိေပ။ အေျခအေနကို ပိုသိရေအာင္ ေနာက္ထပ္ ေလွခါး ႏွစ္ထစ္၊ သံုးထစ္ေလာက္ ဆက္တတ္လိုက္ၿပီး ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ မီးေရာင္ရွိရံု မကဘဲ တစ္စံုတစ္ေယာက္မွ ဟိုဘက္ဒီဘက္ သြားလာေနသည္ကို မပီမျပင္ေတြ႔လိုက္ရသည္။ ပင့္ကူမွ်င္မ်ား တြဲက်ေနေသာ အခန္းေထာင့္ တစ္ေနရာမွ ထြက္လာေသာ ခပ္မွိန္မွိန္ မီးေရာင္က ေခါင္းမိုးမွတဆင့္ အခန္းတြင္းသို႔ ဝါက်င့္က်င့္ အေရာင္ျဖည့္က်န္႔ထားသည္။ ဒီလို မိုးသည္းထန္ေနတဲ့ မိုးညေအာက္ရွိ ရာသွ်ိဳမြန္ မုဒ္ဦးထဲ ေတာ္ရံု သာမန္လူတစ္ေယာက္အေနျဖင့္ လာေရာင္မီးထြန္းထားလိမ့္မည္ မဟုတ္ပါ။

သတိႀကီးႀကီးထားကာ ေလွခါးအတိုင္း ခပ္ျဖည္းျဖည္း တတ္လိုက္ၿပီး ကိုယ္ကိုကိုင္းလွ်က္ ေခါင္းကို တတ္ႏိုင္မွ် ရွည္ထုတ္ၿပီး ေၾကက္ရံြ႕ထိတ္လန္႔စြာ အေပၚထပ္အခန္းသို႔ ေခ်ာင္းၾကည့္လိုက္ေလ၏။

အမ်ားေျပာဆိုေနၾကသလုိ ပစ္စလက္ခက္ ပစ္ထားေသာ လူေသအေလာင္းမ်ားစြာကို ေတြ႔လိုက္ရသည္။ သို႔ေသာ္ မီးအလင္းေရာင္ကား ထင္ထားသည္ထက္ ပို၍ မွိန္ေဖ်ာ့ေနေသာေၾကာင့္ အရည္အတြက္ ဘယ္ေလာက္ရွိမည္ကို ေသခ်ာ မခန္႔မွန္းႏိုင္ပါ။ သူေတြ႔ရသည္ကေတာ့ အခ်ိဳ႕အေလာင္းမ်ားမွာ အဝတ္အစားပါေသာ္လည္း အခ်ိဳ႕မွာ အဝတ္အစားမဲ့ေနသည္ကိုသာ သတိထားမိသည္။ မိန္းမ၊ ေယာက္က်ား စသည့့္ျဖင့္ ေရာေႏွာ၍ အခ်ိဳ႕ တစ္ေလာင္းႏွင့္ တစ္ေလာင္း ထပ္ေနၾကသည္။ မယံုႏိုင္စရာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ပင္္ တခ်ိန္က အသက္ရွိထင္ရွား ရွိေနခဲ့ၾကေသာ လူသားမ်ားမွ ဟုတ္ပါေလစဟု ထင္စရာျဖစ္သည္။ ရြံ႕ျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားေသာ လူရုပ္မ်ားကဲ့သို႔ ေျခလက္မ်ား ကားယား ျဖစ္ေနၾကၿပီး၊ အခ်ိဳ႕မွာ ပါးစပ္မ်ား အစြမ္းကုန္ ပြင့္ဟလွ်က္ ထာဝရတိတ္ဆိတ္ျခင္း ေဆာင္ေနၾကသည္။ ေျခလက္၊ ပခံုး စသည့္ ထင္ရွားေသာ ခႏၶာကိုယ္ အစိတ္အပိုင္းမ်ားကား မီးေရာင္ေအာက္တြင္ ျမင္ေတြ႔ရၿပီး၊ ၄င္းတို႔၏ အရိပ္မ်ားေၾကာင့္ အျခားအစိတ္အပိုင္းမ်ားကိုမူ ေသခ်ာစြာ မျမင္ေတြ႔ရေပ။ ထိုအေလာင္းမ်ား၏ ပုပ္သိုးသိုး အနံ႔ဆိုးမ်ားေၾကာင့္ သူ႔ လက္ျဖင့္ ခပ္ျမန္ျမန္ပင္ ႏွာေခါင္းကို ပိတ္ထားမိလိုက္သည္။ သို႔ေသာ္ ထိုခဏ၌ ျမင္ေတြ႔လိုက္ရေသာ ျမင္ကြင္းတစ္ခုေၾကာင့္ အနံ႔နံေနသည္ကိုပင္ သတိမရေတာ့ပဲ တုန္လႈပ္ စိတ္ေျခာက္ျခားစြာျဖင့္ ႏွားေခါင္းပိတ္ထားေသာ လက္ကုိ ေမ့ၿပီးဖယ္မိလိုက္ေလ၏။


ကိုထိုက္

(ရာသွ်ိဳမြန္ ဒုတိယပိုင္းကုိ ဒီေနရာတြင္ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါသည္။)