ဘဝ အေတြ႔အၾကံဳ

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 

 (ေၾကာက္ေမႊးပါ ဇာဂနာ နဲ႕ ႏွဳတ္ >>>>>>> အပိုင္း (၁) (၂) (၃) >>>>>>> သို႔)

 

အက်ဳိးမ်ားဘို႔ အေၾကာင္းခံ စာစီ၊

တိုးပြါးလို႔ ေကာင္းရန္ ျမန္မာျပည္၊

အမ်ိဳးသားတို႔ ေဒါင္းအလံ လာျပီ။

အိုးေ၀၊     အိုးေ၀    အုိုးေဝ

အိုးေ၀သံ စည္စည္၊  ညီစြာ၊ ပီစြာ၊ ခ်ိဳသာ စူးရွ၊

ျမဴးၾကြတဲ့ တြန္က်ဴးသံသည္

ထေလာ့ျမန္မာ၊ အိုျမန္မာတို႔

ဘာသာကို ေလးစား၊  သာသနာကို အေရးထား၊

အမ်ိဳးသား အႏၱရာယ္ ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ ရဲရဲေတာက္ ဟစ္ေၾကြးသံျမည္။

ဒီအသိတရားခံယူပါသည္၊  ျပည္သူမ်ားနဲ႔ တသားထဲညီ၊

ျမပုဏၰမာ ေမာင္ႏွမမ်ားက အမ်ိဳးသားေန႔ထူး ဂုဏ္ျပဳၾကိဳဆိုပါသည္။

 mya pone na mar

 

၁၉၈၇ ခုနွစ္ ျမန္မာ့ရုပ္သံ အစီအစဥ္ကေန ထုတ္လႊင့္ခဲ့တဲ့ အမ်ိဳးသားေန႔ ဂုဏ္ျပဳအျငိမ့္ခန္း အစီအစဥ္မွာ အပိတ္ သီခ်င္းအတြက္ ဇာဂနာ ကိုယ္တိုင္ ေရးစပ္ထားတဲ့ သီခ်င္း ခင္ဗ်။

 


Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 

ကိုရင္ေမာင္ေရ

 

က်ဳပ္ေတာ့ ခုတေလာ “အၿငိမ့္လြမ္းနာ” က်ေနတယ္ဗ်ာ။ စိတ္ထဲ ပ်ံလြန္ေတာ္မူသြားတဲ့ ႐ြာဦးေက်ာင္း ဆရာေတာ္ႀကီးေတာင္ သတိရမိေသးေတာ့။ မွတ္မိေသးလား။ ဆရာေတာ္ႀကီးရွိတုန္းကမ်ားဆို  ႐ြာမွာ ပြဲေလးလမ္းေလးမ်ား တခုခုေပၚလို႔ သြား ေလွ်ာက္တိုင္း “အိမ္း - အၿငိမ့္ေလးေတာ့ သြင္းကြာ” လို႔ မိန္႔တတ္တာေလ။ က်ဳပ္နဲ႔မ်ား အေစးကပ္ပါ့။ “အရွင္ဘုရား - ဒီတစ္ေခါက္ေတာ့ “ေဆာင္း” မင္းသမီးေလး ဝင္းဝင္းေအးရဲ႕ “ေဆာင္း” အၿငိမ့္ဆို ေကာင္းမယ္ဘုရာ့” ဘာညာနဲ႔ မိေခ်ာင္းမင္း ေရခင္းျပ သြားသြားလုပ္ရတာ အေမာ။ တကယ္က သူက က်ဳပ္ထက္ေတာင္ ပါးေသး။ လွစ္လွစ္ေလးရယ္။ ဒါေပသိ “ ေဟ့ - တကာတို႔၊ ဟိုတေယာက္ကေတာ့ ေျပာေနပါလား။ “ေဆာင္း” အၿငိမ့္ ေကာင္းမယ္ဆိုဘဲ” ဒီလိုသာမိန္႔ အမ်ား ညီညီ၊ မညီညီ ဒီတခ်ီေတာ့ “ေဆာင္း” သာငွားလိုက္ေပေရာ့။ အၿငိမ့္ဆို က်ဳပ္ အေသအလဲႀကိဳက္တာ ခင္ဗ်ားလည္းအသိသား။

 

a nyein

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
(ေၾကာက္ေမႊးပါ ဇာဂနာ နဲ႕ ႏွဳတ္ >>>>>>> အပိုင္း (၁) (၂) (၃) >>>>>>> သို႔)

့hteinlin

 နိဒါန္း

 

ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ယေန႔ျမင္ေတြ႔ေနရေသာ ရိုးရာ အၿငိမ္႔သဘင္ သမိုင္းကိုေျပာၾကသည့္ အခါတိုင္း၊ အင္း၀ေခတ္ ဓမၼရာသီပ်ိဳ႕လာ “ပြဲမ်ိဳးရိွရာ ေဖြရွာတီးမတ္၊ ေသာက္တံု႔လွည့္လည္ အၿငိမ့္သည္” ဆိုေသာ လကၤာကို ေထာက္ျပီး အင္း၀ေခတ္ ကထဲကပင္ အၿငိမ့္သည္မ်ား ရိွၾကဟု ေျပာၾကေသာ္လည္း၊ တကယ္တမ္း ဒီေန႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေျပာဆိုေနေသာ အၿငိမ့္သဘင္၊ အႏုပညာပံုစံ မ်ိဳးကိုမူ ၿဗိတိသွ် ကိုလိုနီ ေခတ္ေႏွာင္းပိုင္း ၀ံသာႏု လူရြင္ေတာ္ႀကီး ဦးခ်စ္ဖြယ္ႏွင့္ ေဒၚစိန္သံုတို႔မွ စတင္ခဲ့ၿပီး၊ ထိုသို႔ စတင္ကတည္းကုို အၿငိမ့္သဘင္သည္ စင္ျမင့္ေပၚမွ စတင္ခဲ့ပါသည္။ ဇာတ္သဘင္ ကဲ့သို႔ ေျမ၀ိုင္းေခတ္ကို မျဖတ္သန္းခဲ့ျခင္းကို ဆိုလိုပါေစ။