Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

 

 ဇာဂနာ

 

"ခင္ဗ်ား နာမည္"

"ဇာဂနာ"

"ေမာင္သူရ"

"ဟင့္အင့္"

"သူငယ္ခ်င္းေတြ မိတ္ေဆြ ေတြက ေခၚတဲ့ နာမည္ေကာ မရွိဘူးလား"

"ဒါေတြကေတာ့ အမ်ားၾကီးေပါ့"

"ေျပာျပပါဦး"

"လန္ျခားကုလား ကုလားအဖိုးၾကီး ဦးပုည ဇာတ္ဆရာ ေမာင္ရစ္ ကတင္းပံုး ေရွာင္ကြန္နရီ အေဖၾကီး ဇာတ္ဆရာ ကိုကို..." 

"ေတာ္ျပီ ေတာ္ျပီ..."

 

"ကၽြန္ေတာ္ မေျပာဘူးလား အမ်ားၾကီးပါဆို"

"ကုလား အဖိုးၾကီးလို႕ပဲ မွတ္ထားလိုက္မယ္ေနာ္"

 "သေဘာေလ"

"မိဘအမည္"

"ဦးေအာင္သိန္း ေဒၚလွၾကည္"

"ေမြးသကၠရာဇ္"

"၂၇.၁.၁၉၆၁"

"ပညာအရည္အခ်င္း"

"B.D.S (Rgn)"

"ျမန္မာ လိုဆိုရင္ေကာ"

"ဘကံုး ေရးလံုးၾကီး တင္ဆံခတ္ ဘီ ဒေဒြးေရး"

"မဟုတ္ဘူးေလ ျမန္မာလို အဓိပၸါယ္ ေျပာတာ"

"ေအာ္ ...ဒါလား... သြားဘက္ဆိုင္ရာ ဆရာ၀န္ဘြဲ႕ ေခၚတယ္ ဗ်"

             မဂၢဇင္း စာေစာင္မ်ားႏွင့္ အင္တာဗ်ဳးေနျခင္း မဟုတ္ပါ။

             အမွတ္ ( ၆) တပ္မေတာ္ ေထာက္လွမ္းေရး တပ္တြင္ ကၽြန္ေတာ့္အား စတင္ စစ္ ေဆးေနျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ အခ်ဳပ္ခန္း က်ဥ္းေလးထဲ တြင္ အထုအေထာင္းခံျပီး နာရီ၀က္အၾကာတြင္ ဤ အခန္းသို႕ ေရာက္ရွိလာျခင္းျဖစ္၏။ ေနာက္ျပန္ခတ္ထားေသာ လက္ထိပ္ ႏွင့္ ေခါင္းစြပ္တို႕ကေတာ့ အရိုက္အရာ ဆက္ခံေနဆဲပင္။

"ကၽြန္ေတာ္တို႕က ခင္ဗ်ားကို လူၾကီး လူေကာင္းတစ္ေယာက္လို သေဘာထား ပါတယ္ အဲ့သည္လိုပဲ စစ္ေဆးေမးျမန္းခ်င္တယ္ ခင္ဗ်ားကလဲ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို ကူညီတဲ့အေနနဲ႕ မခၽြင္းမခ်န္ ေျပာေစခ်င္တယ္ ဒီလိုမွ မဟုတ္ရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီမွာ ေျပာလို႕ရေအာင္ စစ္တဲ့နည္းေတြ ရွိပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကေတာ့ မလုပ္ပါဘူး ဒီျပင္အဖြဲ႕ေတြက လာလုပ္ၾကလိမ့္မယ္ ဒီေတာ့ဗ်ာ အဲ့သလုိမ်ိဳး အျဖစ္မခံေစခ်င္ဘူး"

ပ်ားရည္သုတ္ထားေသာ လွံသြားသည္ ခ်ိဳျမစူးျမလွပါဘိ။

သည္ေနာက္မွာေတာ့ လက္ထိပ္နွင့္ ေခါင္းစြပ္မ်ားကို ျဖဳတ္ေပးျပီး ကၽြန္ေတာ္၏ ကိုယ္ေရးရာဇ၀င္အက်ဥ္းကို စတင ္ေမးျမန္းပါေတာ့သည္။ ဘယ္ေက်ာင္းတက္လဲ  ဘယ္တုန္းကဘြဲ႕ရလဲ အႏုပညာနယ္ထဲ ဘယ္လိုေရာက္လာလဲ ရိုက္ခဲ႔ဘူးတဲ့ ရုပ္ရွင္ကား ေတြ ဘယ္ႏွစ္ကားလဲ စသည္ေပါ့။

ဤသို႕လွ်င္ အျပန္အလွန္ ေမးျမန္းေနဆဲမွာ ပင္ ကင္မရာ လြယ္ထားေသာ ယူနီေဖာငး္၀တ္တစ္ဦးႏွင့္ အျခားႏွစ္ဦး ေပါင္းသံုးဦးသည္ အခန္းတြင္းသို႕ ၀င္ေရာက္လာေလသည္။ဧကႏၱ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အင္တာဗ်ဳးေနပံုကို မွတ္တမ္းတင္လို၍ထင့္။ သို႕ျငားလည္း ကၽြန္ေတာ္၏ အထင္မွာ မွားသြားရွာေလသည္။ ကၽြန္ေတာ္အား နံရံႏွင့္ ေက်ာကို ကပ္ေစျပီး ဘုတ္ျပားတခုတြင္ "သူရ (ခ) ဇာဂနာ (ဘ) ဦးေအာင္သိန္း" ဟု ေရး၍ ကၽြန္ေတာ္ေရွ႕တြင္ ေထာင္ကာ မွတ္ပံုတင္ ဓါတ္ပံုရိုက္သကဲ့သုိ႕ ေရွ႕တဲ့တဲ့မွ တစ္ဖံု ဘယ္ဘက္ ေဘးမွ တစ္ပံု ညာဘက္ေဘးမွ တစ္ပံု သံုးမ်ိဳးသံုးပံု ရိုက္ကူးျခင္းပင္ ျဖစ္၏။

         ဓါတ္ပံုရိုက္သည့္ကိစၥ ျပီးသည့္အခါမွာေတာ့ စစ္ေဆးေမးျမန္းပြဲ ဒုတိယပိုင္းအစီအစဥ္ကို ဆက္လက္က်င္းပပါေတာ့သည္။ကၽြန္ေတာ့္ အေနျဖင့္ ဤအေရးအခင္းတြင္ စတင္ပါ၀င္လာပံုအေၾကာင္း တေစ့တေစာင္းပင္တည့္။ ေဖာ့တန္တာေဖာ့ ျပင္းတန္တာျပင္း ဘယ္ျပျပီး ညာ၀ိုက္လို၀ိုက္္ျဖစ္ ေမးလိုက္ေျဖလိုက္ လုပ္ရသည္မွာ ညေန ၆နာရီ ခြဲ ေက်ာ္ေက်ာ္သို႕ပင္ ဆိုက္ေရာက္လာေလျပီ။ ကၽြန္ေတာ့္အား ေမးျမန္းေနၾကသည့္ စစ္ေထာက္လွမ္းေရးအရာရွိ ႏွင့္ ရဲေထာက္လွမ္းေရး အရာရွိတို႕မွာလည္း မထတမ္း ၆ နာရီေက်ာ္ ထိုင္ေနၾကရသည္က တေၾကာင္း ဆာေလာင္မြတ္သိပ္ေလာက္ျပီး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ တေၾကာင္း အစီအစဥ္ကို ေခတၱရပ္နား အခန္းျပန္သို႕ ထြက္သြားၾကေလသည္။ကၽြန္ေတာ့္မွာေတာ့ ေသြးနဲ႕သားနဲ႕ တည္ေဆာက္ထား ေသာလူခႏၶာကိုယ္ၾကီး မဟုတ္သည့္အလား ေညာင္းညာခြင့္ ဗိုက္ဆာခြင့္မရွိသည့္အလား အခန္းအလယ္က ခံုတန္းလ်ားေပၚမွာ တစ္ေယာက္ထညး္တည္း ငုတ္တုတ္ၾကီး က်န္ေနခဲ့ေတာ့သည္။

                 သို႕ေသာ္လည္း ကယ္တင္ရွင္တဦးက ေပၚလာျပန္ပါသည္။လွ်ပ္တျပက္မီသြန္း ျဖစ္၏။

 လၻက္ရည္ခြက္တခြက္ကိုင္၍ ၀င္လာျပီး "ထမင္းေတာ့ ေကၽြးခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ ခြင့္မရွိလို႕ပါ အဆာေျပလၻက္ရည္ေလး ေသာက္လိုက္ပါ ေဆးလိပ္ေသာက္ခ်င္ရင္လည္း ေရာ့"

ဟု ခပ္ျမန္ျမန္ခပ္သြက္သြက္ ေပးစရာရွိတာေပးကာ အခန္းျပင္သို႕ျပန္ထြက္သြားပါေတာ့သည္။ ကၽြန္ေတာ့္မွာေတာ့ လဘက္ရည္ေလးေသာက္လိုက္ ေဆးလိပ္ကေလးဖြာလိုက္ျဖင့္ ေမးခဲ့ေျဖခဲ့သည္မ်ားကို ျပန္လွန္စဥ္းစားမိေန၏။

ေနာက္ နာရီ၀က္ခန္႕အၾကာမွာေတာ့ အထက္က ပုဂၢိဳလ္ႏွစ္ဦးသည္ ျပန္လည္ေရာက္ရွိလာျပီး တတိယ ပိုင္းအစီအစဥ္ကို ဆက္လက္ ဆင္ႏႊဲခဲ့ၾကပါေတာ့သည္။ ဒီတခါေတာ့ ေခါင္းစဥ္က ေျပာင္းသြားျပီ ျဖစ္၏။ အေရးအခင္းကာလက ကၽြန္ေတာ္ပါ၀င္ခဲ့ေသာ အေနအထား လွုပ္ရွားမွဳ အဆက္အသြယ္ စသည္တို႕ပင္ ျဖစ္၏။အထူးသျဖင့္ ေမးျမန္းသူ ပုဂၢိဳလ္မ်ား၏ အသိခ်င္ဆံုးကိစၥမွာ ဦးတင္ဦး (ဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီးေဟာင္း) ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ တို႕ႏွင့္ ဆက္သြယ္မွဳအေနအထား ေရႊခ်ိဳးျဖဴ လူငယ္ စေသာ ရဲရဲေတာက္ အေသခံ လူငယ္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားႏွင့္ ဆက္သြယ္မွဳအေနအထားတို႕ပင္ ျဖစ္သည္။

                 (အဘယ္ေၾကာင့္ ဤမွ် အေရးၾကီးေနသည္ကို ေနာင္ေသာအခါက်မွ ကၽြန္ေတာ့္မွာ သိခြင့္ရခဲ့ေလသည္။ ယင္းမွာ အျခားမဟုတ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕အား ဘားလမ္းထဲတြင္ ဖမ္းဆီးျပီး ေထာက္လွမ္းေရးတပ္သို႕ ေခၚေဆာင္လာေသာအခါ ေရႊခ်ိဳးျဖဴ လူငယ္အဖြဲ႕က ဟိုင္းလပ္ကားအ၀ါျဖင့္ ေနာက္မွ ထပ္ခ်ပ္မကြာလိုက္လာကာ ကၽြန္ေတာ္တို႕အား ကယ္တင္ရန္ ၾကိဳးစားသည္ ဟု သိရ၏။ ထို႕ေၾကာင့္ ပင္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အခ်ဳပ္ခန္းကို ေစာင့္ၾကပ္ရန္ တပ္မ၂၂မွ တပ္စုတစ္စုကို တာ၀န္ေပးထားေလသည္။ ထို ေရႊခ်ိဳးျဖဴလူငယ္အဖြဲ႕တြင္ M 79 ေလာင္ခ်ာ တစ္လက္ ရွိေနသည္ဟုလည္း ဆို၏)

                   ကၽြန္ေတာ့္မွာေတာ့ ကိုယ့္အတြက္လဲ သူတစ္ပါး ဒုကၡမေရာက္ေစ ကိုယ္လဲ အႏၱရာယ္ကင္းေစ ေမးျမန္းသူမ်ားလဲ သူတို႕လိုခ်င္သည္မ်ားကို တစ္ပိုင္းတစ္စရၾကေစ ဟူ၍ သေဘာပိုက္ကာ ရွဥ့္လဲ ေလာက္သာ ပ်ားလဲ စြဲသာ နည္းကို က်င့္သံုး၍ ေျဖၾကားေနရေတာ့၏။ တစ္ခါတစ္ရံမွာ အေရးၾကီးသည္ဟု ယူဆရေသာကိစၥမ်ားကို အာပတ္လြတ္ရံု သာမန္ကာ ရွန္ကာေျပာရျပီး တစ္ခါတစ္ရံမွာေတာ့ အေရးမၾကီးသည့္အရာမ်ားကို ဖြဲ႕႔ဖြဲ႔ႏြဲ႔ႏြြဲ႕ ေျပာျခင္းျဖင့္ အခ်ိန္မ်ားကို ကုန္လြန္ေစခဲ့ရသည္။

              သို႕ျဖင့္ ေနာက္တေန႕ မနက္ (၃၊ ၁၀၊ ၈၈) ၇ နာရီ အခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အားေမးျမန္းသူမ်ားမွာလည္း ပါးစပ္ေညာင္း လက္ေညာင္း ဖင္ေညာင္း သြားၾကရွာေတာ့သည္။ ကၽြန္ေတာ့္အားလည္း လက္ထိပ္ျပန္ခတ္ ေခါင္းျပန္စြပ္ကာ အခ်ဳပ္ခန္း တစ္ခု အတြင္းသို႕ ပို႕ေဆာင္လိုက္ပါေတာ့သည္။

               သည္တခါ ေရာက္ရသည့္အခန္းက ပထမဆံုး ကၽြန္ေတာ္ အထိုးအၾကိတ္ ခံခဲ့ရသည့္ အခန္းေလာက္ မသားနား။ အက်ယ္အ၀န္းကေတာ့ ၉ ေပပတ္လည္ အတူတူ ပင္ျဖစ္သည္။ သို႕ျငားလည္း ယခုအခန္းပါတ္ပါတ္လည္မွာ သစ္သားတန္းဆင့္ေတြ တန္းေတြ ရိုက္ထားသည္။ ေလ၀င္ေပါက္မွန္သမွ် ကိုလည္း ကဒ္ထူ စကၠဴျပားဖိုင္ဘာမ်ားျဖင့္ ကာရံထား၏။ ျခစားထားသျဖင့္ စုတ္ျပတ္ေက်မြေနေသာ သစ္ေခ်ာင္းမ်ား အမွိဳက္စမ်ားကလည္း ဒုနဲ႕ေဒး။ အခန္းေထာင့္မွာကေတာ့ ေထြးခံတစ္လံုး ျပီးေတာ့ ပလပ္စတစ္က ဖိုးဖိုး ေခၚရေလာက္ေအာင္ ပါးလႊာၾကံဳလွီေနသည့္ ဖ်ာၾကမ္းလား ဖ်ာေခ်ာလား ဘာမွန္းမသိသည့္ ဖ်ာတစ္ခ်ပ္။ အမွိုက္ေတြ စကၠဴစေတြ ကို သေဘာေလာက္ ပုတ္ခတ္ရွင္းလင္းျပီး ယင္းဖ်ာေပၚမ်ာပင္ တံုးလွံးလွဲခ်လိုက္ရေတာ့သည္။ တေန႕လံုး တညလံုး ငုတ္တုတ္ထိုင္ခဲ႕ရသည့္ဒဏ္ ထိုးၾကိတ္ခံထားရသည့္ဒဏ္ေတြက ကၽြန္ေတာ္၏ အရုိးမ်ား အသားမ်ားကို ေကာင္းစြာ တိုက္ပြဲဆင္ေနေပေတာ့သည္။

"ရွဳး ကိုဇာဂနာ ... ေရေသာက္မလား"

                 ေမွးကနဲ ျဖစ္သြားခိုက္ ေလသံတိုးတိုးေလးျဖင့္ လာေခၚေနသည္ကို ၾကားလိုက္ရသျဖင့္ သံတိုင္ အ၀သို႕ လွမ္းၾကည့္လိုက္ရာ မ်က္နွာျပံဳးခ်ိဳခ်ိဳႏွင့္ လူတစ္ေယာက္သည္ ေရေႏြးကရားၾကီးကို ကိုင္၍ ရပ္ေနသည္ကို ေတြ႕လိုက္ ရသည္။ ဘာအိုက္တင္မွ ခံမေနအားပဲ ေရေႏြးကရား ႏွုတ္သီးကို သံတိုင္ၾကားထဲထည့္ ႏွုတ္သီး၀ႏွင့္ ႏွုတ္ခမ္းေတ့ကာ ဂြပ္ကနဲဂြပ္ကနဲ ျမိဳခ်ပစ္လိုက္ေတာ့သည္။

ထိုကိုျပံဳးခ်ိဳ ျပန္သြားျပီးေနာက္ ခဏတျဖဳတ္ျပန္လွဲဦးမည္ဟု ျပင္ဆင္ကာ ရွိေသး ဒုတိယအၾကိမ္ အင္တာဗ်ဳးရန္ လာျပန္ေခၚေနသျဖင့္ ကၽြန္ေတာ့္မွာ မူလ အေဆာင္အေယာင္အတိုင္း လက္ထိပ္ခတ္ ေခါင္းစြပ္စြပ္ကာ ျပန္ပါသြားရပါေတာ့သည္။

သည္တခါမွာေတာ့ ေခါင္းစဥ္က ေျပာင္းသြားျပီ ျဖစ္၏။ မိုးၾကီး (မိုး၀င္း) ၏ ပါးစပ္ဆတ္ေဆာ့မွဳမွ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ရလဒ္ပင္။ အာဏာသိမ္းျပီး ေနာက္တစ္ေန႕ ခ်ီတက္ပြဲအေၾကာင္းျဖစ္၏။ ဘယ္လိုစသလဲ   ဘယ္သူေတြပါသလဲ ဘယ္သူခိုင္းလို႕လဲ ဘာေၾကာင့္လုပ္တာလဲ။ တေျဖးေျဖးႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ စကား၀ိုင္းသည္ ေဆြးေႏြးပြဲဆန္လာ၏။ တပ္မေတာ္ အေပၚ ကၽြန္ေတာ္တို႕၏ သေဘာထားကို ပီပီျပင္ျပင္ တင္ျပႏုိင္လာ၏။ ေမးျမန္းသူမ်ားကလည္း လမ္းဖြင့္ေပးသည္။ သည္ေတာ့လည္း အခြင့္အေရးရတုန္းျပည့္ျပည့္၀၀ ေျပာလိုက္ႏုိင္၏။ နိ္င္ငံ့အက်ိဳး ျပည့္သူ႕အက်ိဳးကို တကယ္ေမွ်ာ္ကိုးရင္ အေစာပိုင္းကပင္ အာဏာသိမ္းသင့္ေၾကာင္း အခုလိုအခ်ိန္မ်ိဳးမွာ မွ အာဏာသိမ္းျခင္းသည္ ယံုၾကည္စရာ မဟုတ္ေၾကာင္း ၂၆ ႏွစ္လံုးလံုး မ. ဆ.လ သစၥာေတာ္ ခံခဲ့ေသာ တပ္ကို မည္သည့္နည္းႏွင့္မွ် လက္ကိုင္ဒုတ္မဟုတ္ဟု မေျပာႏုိင္ေၾကာင္း တိုင္းျပည္ျငိမ္သက္ေစလိုလွ်င္ အာဏာသိမ္းစရာ မလုိေသာ နညး္လမ္းမ်ားစြာ ရွိေၾကာင္း အာဏာသိမ္းျခင္း မွာလည္း လွည့္ဖ်ားမွဳတရပ္ဟုသာ ထင္ေၾကာင္း အာဏာဆက္ခံျခင္းဟူ၍ လက္ခံထားေၾကာင္း စသည္ျဖင့္ က်ယ္က်ယ္၀န္း၀န္းပင္ ေဆြးေႏြးမိလိုက္သည္။

                 ေျပာေကာင္းေကာင္းနွင့္ ေလေၾကာရွည္မိေနသည္မွာ ေလးနာရီခန္႔ပင္ ၾကာသြားေလသည္။ ဆာေလာင္မြတ္သိပ္မွဳသေကၤတ ျဖစ္ေသာ ကြီကြီကြမ္ကြမ္ အသံမ်ား ကလည္း ၀မ္းေခါင္းတြင္း မွ ေပၚထြက္ေနရကား ေဆြးေႏြးပြဲ အစီအစဥ္ကို ေခတၱရပ္နားကာ ကၽြန္ေတာ္၏ ယာယီစံျမန္းရာ အခ်ဳပ္ခန္းသို႕ ၾကြလွမ္းခဲ့ရေတာ့၏။ သည္တစ္ခါမွာေတာ့ ပံုစံခြက္ျဖင္ ထည့့္ထားေသာ ပဲဟင္း ၾကက္ဥေၾကာ္တို႕ျဖင့္ ျခံရံထားသည့္ ထမင္းပန္းကန္က ဆီးၾကိဳေနေပသည္။ ဆာဆာႏွင့္ တစ္ပန္းကန္လံုး ေျပာင္သြားေအာင္ ၀ါးပစ္လိုက္မိ၏။ သည့္ေနာက္ ေဆြးေႏြးပြဲ အစီအစဥ္ကိုျပန္လည္က်င္းပရျပန္သည္။

              ေျပာလိုက္ ေမးလိုက္ ျငင္းလိုက္ ခုန္လိုက္ ေဟာက္လိုက္ ရယ္လိုက္ ျဖင့္ စခန္းသြားခဲ့ၾကရာ ညေန ၆ နာရီ ထိုးမွပင္ စခန္းသိမ္းရေတာ့၏။ ကၽြန္ေတာ့္ လည္း ထိုအခါ မွ ပင္ မိမိ၏ ဘူမိနက္သန္ ေနရာမွန္ သို႕ ျပန္ခြင့္ရေတာ့သည္။ သည္တခါလည္း ထမင္းပန္းကန္ကအဆင့္သင့္ ၾကိဳေနျပန္သည္။ ဟင္းကေတာ့ ေျပာင္းသြားျပီ ျဖစ္၏။ ၾကက္ဥေၾကာ္ ႏွင့္ ပဲဟင္း။

             ညေနစာ စားအျပီးမွာ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ေတြ႕ရသည့္ ပုဂၢဳလ္ကေတာ့ မနက္က ေမးျမန္းေဆြးေႏြးခဲ့သူမ်ား မဟုတ္ပါေခ်။ တပ္မွုဳး ဗိုလ္မွဳးစန္းပြင့္ ဆိုသူပင္ ျဖစ္သည္။ သူက တပ္မေတာ္၏ သေဘာထားကို ၂ နာရီခန္႕ျပေနေလရာ သည္တစ္ခါမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ရာထူးဘက္က နားေသာတ ဆင္သူ ျဖစ္လာရေပေတာ့၏။

             နားေထာင္ပြဲ အျပီး အခန္းျပန္ေရာက္သည့္အခါမွာေတာ့ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္မွဳအရွိန္က တြန္းပို႕ေနသျဖင့္ မ်က္စိနွစ္စံုမွာ ငိုက္စင္းလာေလေတာ့သည္။ သို႕ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္၏ ညာဘက္ မ်က္ေစာင္းထိုးအခန္းသို႕ ကိုေဌး ကိုၾကည့္ရသည္မွာ ၀မ္းေလွ်ာျပီးစ လူမမာ အရက္မူးလာသည့္ႏွယ္ ေပ်ာ့ဖတ္ႏြမ္းရိလြန္း လွ၏။ လိုက္လံပို႕ေဆာင္သူမ်ား ထြက္ခြာ သြားျပီးမွ ေလသံတိုးတိုးျဖင့္ အေျခအေနကို လွမ္းေမးရသည္။ ေတာ္ေတာ္ မခံခ်င္စရာ ေကာင္းလွ၏။ ကိုေဌးကို စစ္ေဆးေမးျမန္းေနဆဲတြင္ ကားတစီးေရာက္လာျပီး ဗိုလ္မွဴးတေယာက္ ဆင္းလာေၾကာင္း အရက္နံ႕မွာလည္း တေထာင္းေထာင္းထေနေၾကာင္း ေခါင္းစြပ္စြပ္ထားရသျဖင့္ ဘယ္သူဘယ္၀ါမွန္းမသိေၾကာင္း ထိုဗိုလ္မွဴးဆိုသူက မင္းလားကြ ဇင္၀ိုင္းဟု ဆိုကာ ထိုးၾကိတ္ ကန္ေက်ာက္ေၾကာင္း ေဘးလူမ်ား ၀ိုင္းဆြဲသျဖင့္ ဤမွ်ေလာက္သာခံရေၾကာင္း ေျပာျပကာ ပခံုး လည္ပင္း ေက်ာကုန္းတို႕မွ ဒဏ္ရာမ်ားကို ျပေလသည္။ သာမန္ ရဲေဘာ္ေလးတေယာက္က ျပဳမူသည္ဟု ဆိုလွ်င္ နားမလည္ပါးမလည္မို႕ ခြင့္လြတ္သာေသး၏။ ခုလို အရာရွိတစ္ေယာက္က ဤသို႕လုပ္ေဆာင္သည္ မွာေတာ့ ေအာက္တန္းက်လြန္း၏ ။ေသးႏုပ္သိမ္ဖ်င္းလြန္းလွေပသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕မွာေတာ့ ရင္ထဲမွာသာ ေဒါသထြက္ခြင့္ရွိသည္ မဟုတ္ေလာ။ မေက်နပ္ပါကလည္း ဘာမွ မလုပ္ႏုိင္။ ေရွ႕က သံတိုင္ေတြကိုသာ  ၀ါးစားရန္ ရွိေတာ့၏။

                  မ်ားမၾကာမီပင္ တပ္မွဴး ဗိုလ္မွဴးန္းပြင့္ေရာက္လာျပီး ကိုေဌးအား ေတာင္းပန္စကား ေျပာေလသည္။ ကၽြန္ေတာ့္အားလည္း ေလ၀င္ေလထြက္ ေကာင္းေသာ ဦးေအာင္ျမင့္ျမတ္တို႕အခန္းသို႕ ေရႊ႕ ေျပာင္းေပးလိုက္၏။ ကၽြန္ေတာ့္မွာေတာ့ ဦးေအာင္ျမင့္ျမတ္ကိုေရာ သူ၏ အခန္းေဖာ္ကိုပါ စကားေျပာမေနအားေတာ့ဘဲ ဖ်ာၾကမ္းေပၚမွာ ေခါင္းကပ္ရင္း အိပ္ခ်ပစ္လိုက္ေလေတာ့သည္။            ။

 

 ဇာဂနာ